Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@08:34:42 GMT

دیدار طباطبایی با دبیر فیبا

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۰۵۷

دیدار طباطبایی با دبیر فیبا

خبرگزاری میزان- طباطبایی در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی بسکتبال با مسئولان بلندپایه بسکتبال دنیا دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون بسکتبال، ظهر دیروز مراسم قرعه کشی جام جهانی چین ۲۰۱۹ در شهر شنزن چین برگزار شد. تیم ایران در این رقابت‌ها درگروه C ، قرار گرفت و با تیم‌های اسپانیا، پورتوریکو و تونس هم گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رامین طباطبایی رئیس فدراسیون و مهران شاهین سرمربی تیم ملی بسکتبال به نمایندگی از ایران در این مراسم حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم طباطبایی با دبیر کل فیبا آندره اس زالگلیس و تورگای رئیس فیبا دراروپا و نائب رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه دیدار و گفت: وگو کرد.

طباطبایی درباره دیدار خود با زالگلیس گفت: گفت‌و‌گو‌های سازنده با دبیرکل فیبا داشتیم. از آن‌ها درخواست کردیم تا برای اجرایی کردن برنامه‌های توسعه بسکتبال پایه درایران ما را حمایت و پشتیبانی کنند. ضمن این که قرار بر این شد برنامه‌های خود را برای جلب حمایت‌های مادی و معنوی آن‌ها به این نهاد ارائه کنیم. افزایش تعاملات و گسترش همکاری‌ها نیز از محور‌های دیگر گفتگو‌ها بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره نشست با تورگای رئیس فیبا در اروپا و نائب رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه نیز اضافه کرد: تورگای دمیرل تمایل بسیار زیادی برای افزایش ارتباطات داشت. با توجه به مذاکراتی که بین فدراسیون‌های دو کشور انجام شد قرار براین شد برنامه‌های توسعه بسکتبال و به ویزه بسکتبال پایه با همکاری دو طرف مطالعه و بررسی شود. به علاوه این که تورگای برای توسعه همکاری‌ها به صورت مستقیم با فدراسیون بسکتبال ایران نیز تاکید داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رامین طباطبایی فدراسیون بسکتبال رئیس فدراسیون بسکتبال جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند