Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حاج بهزاد حسنی‌اهری، از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) امروز، 26 اسفندماه در مراسم جشن میلاد امام جواد(ع) هریس به مولودی‌خوانی پردخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند فیلم را از اینجا دریافت کنند.

molod kani

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت کریمانه امام حسنی‌ها در زرین دشت برگزار شد

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها، آمنه سپهر: پس از پانزده روز ریاضت و روزه‌داری در ماه برکت و بندگی بال‌های ملائک نسیم خوش بندگی را در هوا عطرآگین می‌کنند تا آنان که توفیق بندگی شامل حالشان شده با طی مسیر ۱۵ روز روزه داری، با شکوه حضور خود در شب میلاد کریم اهل بیت گرد هم آیند و از سفره کریم آل طاها توشه برچینند و مژدگانی بگیرند.

اینجا روستای خلیل آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت است، منطقه‌ای که با برپایی محفل بزرگ امام‌حسنی‌ ها در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در هفتمین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۳ بار دیگر اثبات کردند که شیفته و سرسپرده اهل بیت هستند.

همه ساله مردم‌شهرستان ۸۰ هزار نفری زرین دشت در جنوب شرق استان فارس با برپایی آئین‌های مذهبی برای میلاد کسی که سخاوت و بندگی از میان دست‌هایش طلوع کرده و هستی را وامدار خود کرده است، سنگ تمام می‌گذارند و با برپایی جشن‌ها و سفره‌های افطاری در مساجد، ارادت خود را به سلاله پاک پیامبر مهربانی‌ها نشان می‌دهند.

امسال هم ویژه برنامه میلاد امام حسن مجتبی (ع) همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم و تنی چند از مسئولان شهرستانی در مسجد حضرت ابولفضل (ع) روستای خلیل آباد زرین دشت با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

وقتی سفره یک‌هزار نفری گسترده می‌شود

در این ویژه برنامه جشن و سرور، سفره کرامت یکهزار نفری افطار در این روستا برپا شد تا با تاسی از سیره امیرمومنان و فرزند با سخاوتش پذیرای مراسم افطاری روزه داران و نیازمندان این روستا باشند.

در ابتدای این مراسم با شکوه و معنوی، حجت الاسلام حامد رنجبر روحانی مستقر روستای خلیل آباد شهرستان زرین‌دشت ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و قبولی طاعات و عبادات روزه داران در این ماه بندگی، اهل بیت را نوری واحد دانست که هر کدام به فراخور زمان خود با یک صفت شناخته شده‌اند.

وی افزود: امام حسن مجتبی علیه السلام که به کریم اهل بیت مشهور است در زمانه‌ای می‌زیست که خیلی‌ها با وی سر سازگاری نداشتند اما ایشان آنقدر کرامت و سخاوت داشتند که به این صفت معروف شدند.

حجت الاسلام رنجبر با تاکید بر اینکه باید کرامت امام حسن در زندگی شیعیان جاری و ساری باشد، بیان کرد: چرا در خانواده‌ها باید برادر با خواهر قطع صله‌ ارحام و همسران در زندگی زناشویی خود گذشت نداشته باشند.

این روحانی مستقر اظهار کرد: نیکوترین نیکوها حُسن خُلق است در حالی که در برخی از خانواده‌ها این موضوع گم شده و جای خود را به اضطراب و نارضایتی داده است.

حجت الاسلام رنجبر تصریح کرد: متأسفانه در بدنه خانواده‌ها بدخلقی بر سر مسائل کوچک کانون خانواده‌ها را به آتش کشیده چرا که برخی‌ها نمی‌توانند گذشت داشته باشند.

او تاکید کرد: لازم و واجب است تا با تاسی از سیره ائمه معصومین و با گذشت هر چه بیشتر، از دامن زدن به اختلافات جلوگیری شود.

وقتی خیرین زمینه ساز سفر ۳ نفر به‌مشهد و یک‌نفر به کربلا معلی می‌شوند

در ادامه مدیر اجرایی جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام روستای خلیل آباد زرین دشت ضمن قدردانی از مشارکت مردم و خیرین این روستا برای برپایی این مراسم ابراز کرد: در این آئین با مشارکت خیرین به قید قرعه ۳ سفر مشهد مقدس و یک نفر کمک هزینه کربلا دریافت کردند.

احمد یاری گفت: برنامه ضیافت افطاری و جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام با همراهی و همکاری جمعی از محبین کریم اهل بیت در روستای خلیل آباد با برپایی سفره افطار و جشن برپا می‌شود.

او همچنین از حضور مداح اهل بیت کربلایی حمید رنگ رونا و با اجرای استند آپ کمدین موفق مرتضی آل عصفور (از شهرستان فسا) در مراسم امسال سخن گفت.

شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد با جمعیتی افزون بر ۸۰ هزار نفر در ۲۷۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع شده است.

کد خبر 6063456

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود
  • جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • ضیافت کریمانه امام حسنی‌ها در زرین دشت برگزار شد
  • ضیافت افطاری در خیابان امام رضا (ع) به مناسبت میلاد امام حسن (ع) + فیلم
  • جشن شادمانی روزه داران مراغه‌ای درمیلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در روستای خان آباد + فیلم
  • پخت ۵ تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • فیلم I افطاری بزرگ 6 کیلومتری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)
  • غرس ۱۴۰۳ درخت به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در یزدان آباد