Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:36:36 GMT

سردار اشتری: شهدا ضامن امنیت کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۱۳۳

سردار اشتری: شهدا ضامن امنیت کشور هستند

آبادان - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید صادق حلفی در شهر مرزی اروندکنار آبادان پیشرفت و آرامش را مرهون جانفشانی شهدا دانست و گفت: شهدا ضامن امنیت کشور هستند.

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز یکشنبه با حضور در منزل پدر شهید ناجا صادق حلفی اظهار داشت: شهدا حق بزرگی برگردن مردم ، نیروی انتظامی و مسئولان دارند چرا که آرامش و آسایش کشور به خاطر رشادت های آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیشرفت‌ کشور و دستاوردهای آن در کنار امنیت مثال‌زدنی بخاطر رشادت‌ها و ایثارگری‌ شهدا بدست آمده است.
سردار اشتری تصریح کرد: شهدا نمونه های برجسته سربازان امام زمان(عج) هستند که با نثار خون خود، اوج ایثار و از خودگذشتگی و نیز درس وفا و تعهد را به ما آموختند.
به گزارش ایرنا شهید سرباز وظیفه صادق حلفی در چهارم اسفند 82 در شهرستان دشت آزادگان بر اثر حادثه انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور بازدید از کاروانهای راهیان نور به این استان سفر کرده است.
سردار اشتری با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر8 اروندکنار از روندخدمت رسانی و حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دیدن کرد.
یادمان شهدای عملیات والفجر8 در 45 کیلومتری جنوب آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سردار اشتري آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین(ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.
این مقام مسئول گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ همزمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.
اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا(ع) و شهدا حضور یافته و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888682

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!