Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نواب قایدی در جمع خبرنگاران افزود: در المان‌های شهری موفق عمل نکردیم و این مشکلی است که در سطح شهر وجود دارد.

وی ادامه داد:  با توجه به تلاش هایی که در حوزه فعالیت کمیسیون گردشگری و زیارت و کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری در سال جاری انجام شده اما در این دو کمیسیون توفیق چندانی حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورا شیراز در ادامه به تعداد تذکرات شورا به شهردار شیراز در سال 97 اشاره کرد و افزود:  از ابتدای سال 97 تاکنون شهردار شیراز 14 مورد تذکر از سوی اعضای این شورا دریافت کرده و دو بار نیز مورد سوال قرار گرفته است.

قایدی خاطر نشان کرد: الکترونیکی کردن پاسخ استعلامات ،ثبت اطلاعات ساختمانی و مناطق شیراز(ممیزی) ،بازنگری در طرح ساماندهی باغ های قصردشت ،طرح تفصیل مدیریت پسماند، افزایش سرانه فضای سبز و آبیاری فضای سبز با پساب فاضلاب و بررسی وضعیت و تغییر کاربری سینماهای مهتاب و بهمن از جمله طرح های در حال بررسی در شورای شهر شیراز است.

وی افزود: برنامه پنج ساله سوم در یک ماه و نیم گذشته در شورای شهر شیراز بررسی و با رای اکثریت اعضا مصوب شد که از ابتدای سال 98 اجرایی خواهد شد و برنامه محوری نیز یکی از ویژگی‌های بارز برنامه سوم است.

 قایدی خاطر نشان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز با 34 مصوبه در سال 97 پرکارترین کمیسیون این نهاد بود.

رییس کمیسیون عمران شورا بیان کرد:  کمیسیون تلفیق پنج مصوبه، کمیسیون نامگذاری پنج مصوبه، کمیسیون خدمات شهری 9 مصوبه ،کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی 17 مصوبه،کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک 23 مصوبه و کمیسیون معماری و شهرسازی 30 مصوبه و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز نیز 34 مصوبه را در سال 97 به خود اختصاص داده اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرمایه سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شهرداری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است

روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد تهران اعلام کرد: این مجموعه فرهنگی و گردشگری در روز طبیعت ۱۳ فروردین همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تعطیل است.   به گزارش ایرنا، روابط عمومی مجموعه برج میلاد عصر پنجشنبه اعلام کرد: تمام برنامه‌های تعریف شده این مجموعه گردشگری به مناسبت نوروز و رمضان، در این روز اجرا نخواهد شد و پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهیم بود.   براین اساس، برنامه و ساعت بازدید از برج میلاد در شب‌های پرفیض قدر نیز تغییر کرده و در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ساعت بازدید از این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۲۱ خواهد بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی