Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:25:58 GMT

پلمب ۱۶۱ رستوران غیر بهداشتی/۱۳۹هزار بازرسی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۲۰۷

پلمب ۱۶۱ رستوران غیر بهداشتی/۱۳۹هزار بازرسی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن فرهادی، با اشاره به انجام ۱۳۹ هزار و ۱۲۳ مورد بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و طبخ با اولویت رستوران‌ها، قنادی‌ها و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری و سرویس‌های بهداشتی در چهار روز اول برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی، گفت: از این تعداد، ۳ هزار و ۸۰۹ مورد از اماکن بین راهی بازرسی بهداشت محیطی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، افزود: همچنین در این بازرسی‌ها، ۱۹۴۶ محل متخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی و ۶۷۷ محل متخلف بهداشتی پلمب شدند که از این تعداد ۱۶۱ مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.

فرهادی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها تعداد ۸۶ هزار و ۳۵۲ مورد سنجش پرتال انجام شده است، گفت: همچنین ۹۹ هزار و ۱۴۹ مورد کلرسنجی از آب مصرفی انجام شده است.

وی گفت: براساس گزارش تیم‌های سیار بازرسی بهداشت محیطی سراسر کشور حدود ۲۰۰ هزار و ۹۷۵ کیلو گرم مواد غذایی و آشامیدنی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته از توسط بازرسین بهداشت محیط معدوم شده است.

کد خبر 4570489 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فرهادی برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان