Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ ماکنالی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: طرح نظارت و کنترل بازار از اول اسفند ماه در اندیمشک آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

او با اشاره به تعداد واحد های صنفی موجود در شهرستان، گفت: اندیمشک با دارا بودن یک اتاق اصناف و ۲۹ اتحادیه مختلف صنفی داری ۶ هزار واحد صنفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکنالی افزود: توزیع میوه شب عید در شهرستان با همکاری تعاون روستایی و با هماهنگی ستاد تنظیم بازار در پنج محل از امروز آغار شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک با بیان اینکه نظارت بر بازار به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است، اضافه کرد: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روز فعال بوده و آماده دریافت شکایات مردم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار خوزستان اندیمشک برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود