Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - کارشناس هواشناسی قزوین گفت: فعالیت سامانه بارشی که از ظهر امروز دوشنبه به آسمان استان وارد شده تا بعدازظهر فردا تداوم خواهد داشت.

مهدی آخوندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال فعالیت سامانه بارشی که از غرب کشور وارد منطقه شده است، هم اکنون در برخی مناطق استان شاهد بارش باران بوده و در ادامه پیش بینی می شود بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در برخی ساعات امروز تا بعدازظهر فردا همچنین احتمال رگبار باران و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و معابر عمومی وجود دارد.
این کارشناس هواشناسی قزوین همچنین گفت: احتمال وزش باد و بارش تگرگ نیز در روز جاری در بعضی نقاط استان دور از ذهن نیست.
آخوندی گفت: از هم اکنون تا بعدازظهر فردا همچنین احتمال وقوع کولاک برف در بعضی گردنه های استان وجود دارد.
وی اظهار داشت: از فردا بعدازظهر با عبور سامانه بارشی یاد شده جوی پایدار بر آسمان قزوین حکم فرما می شود که البته این شرایط موقتی است چرا که در روز چهارشنبه شاهد ورود یک سامانه بارشی دیگر در استان خواهیم بود.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش سامانه بارشي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی؛ شروع باد و باران شدید از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: باد به نسبت شدید، بارش برف در قلل مرتفع، تگرگ، باران و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه است که از بامداد فردا آغاز می‌شود.

محمود محمد قلی پورگفت: بالا آمدن آب رودخانه، احتمال سیلاب ناگهانی در نواحی کوهستانی وشیبدار، آبگرفتگی برخی خیابان‌ها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و احتمال خسارت به برخی سازه‌ها از آثار فعالیت این سامانه است.

محمدقلی پور به افراد توصیه کرد؛ از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب و در رفت و آمد‌های جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط کنند.

این سامانه تا چهارشنبه در گلستان فعال است.

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • صدور هشدار نارنجی؛ شروع باد و باران شدید از فردا
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان