Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- شهردار منطقه 20 (شهرری) از راه اندازی نرم افزار اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه به منظور سرعت بخشی به هماهنگی ارگان‌های عضو این ستاد خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 (شهرری)، فرهاد افشار در این خصوص اظهار داشت: این نرم افزار با هدف هماهنگی درون ستادی، سرعت بخشی در ارتباطات و خدمات رسانی بین 86 سازمان عضو ستاد مدیریت بحران طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: استفاده از این نرم افزار، دسترسی مدیران در مواقع بحرانی را تسهیل و کارها را سرعت می‌ بخشد.
افشار یادآور شد: دراین نرم افزار شماره تماس‌های ضروری، دستورالعمل ها، اخبار مدیریت بحران، اطلاع رسانی آموزشی، نظرسنجی و اطلاعات هواشناسی برای اعضای ستاد مدیریت بحران قابل دسترس است.
وی گفت: این نرم افزار برای استفاده در سیستم عامل اندروید توسط ستاد مدیریت بحران منطقه 20 آماده و در اختیار مسئولان عضو ستاد تخصصی مدیریت بحران قرار گرفته است.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
1970/6003/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري منطقه 20 نرم افزار بحران شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نیست.

همچنین در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار،حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.irمراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد