Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@18:39:05 GMT

خاطرات شنیدی از شاعران در «نخ تسبیح قطره ها»

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۴۸۸

خاطرات شنیدی از شاعران در «نخ تسبیح قطره ها»

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛ «نخ تسبیح قطره ها» که پخش سری اول آن با استقبال مخاطبان تلویزیون و اهالی هنر به خصوص شاعران مواجه شد، در ایام نوروز 98 با ظاهری متفاوت به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

این مستند تلویزیونی که در موزه شهید آیت الله مدرس (ره) در حال تولید و ضبط می باشد، به شعرخوانی شاعران اهل بیت علیهم السلام در محضر مقام معظم رهبری پرداخته و خاطره‌های آن دیدارها را از زبان شاعران بازگو خواهد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا طهماسبی، سیدمحمد صادق آتشی، سیداحمد حسینی شهریار، مجید لشکری و فاطمه افشاریان از جمله شاعران سری جدید این برنامه هستند، ضمن اینکه حضور شاعران اهل بیت علیهم السلام از دیگر کشورهای اسلامی از جمله پاکستان و افغانستان از نکات قابل توجه در این برنامه است.

«نخ تسبیح قطره ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد قاسمیان کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در نوروز 98 همه روزه از ساعت 11 تقدیم به مخاطبان هنردوست خواهد شد.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه قرآن معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع اهالی هنر برای پاسداشت وعده صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اجتماع مردم و اهالی هنر برای پاسداشت وعده صادق با اجرای جدیدترین سروده‌های شاعران در خصوص این رویداد همراه بود. شاعران آثار حماسی خود را در قالب رجز نامه قرائت کردند شجاعت و ایثار و حماسه سازی مضمون این اشعار بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد
  • پیش بینی کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری
  • ما در سرزمین شعریم از حافظ تا فیض!
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • اجتماع اهالی هنر برای پاسداشت وعده صادق
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • حُسن خلق و آثار و برکات آن در زندگی انسان ها