Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیری گفت: آثار خط و نقش ایرانی از تابلوهای هنرمندان، استادان و دانش‌آموختگان انجمن خوشنویسان در موزه رضا عباسی به نمایش گذاشته شده که بخش از درآمد حاصل از آن به کودکان کار اختصاص می یابد.

«محمد صادق دبیری» در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه آثار خط و نقش» نام گذاری شده است، افزود: در این نمایشگاه 70 اثر نستعلیق، خط شکسته، ریحان و تجربه های آزاد هنرمندان، استادان و دانش آموختگان انجمن خوشنویسان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هنرمند خطاط با بیان اینکه بخشی از درآمد این نمایشگاه به کودکان کار و کم توان اختصاص پیدا می کند گفت: آثار مربوط به احمد میرخانی، کامران کوهستانی، رفعت موسوی، رحیم مزدارانی، رامین صالحی، جواد سلیمانی، علیرضا مرعشی، کوروش شاهانی و برخی دیگر خوشنویسان جوان در این نمایشگاه در معرض دید دوستداران هنر قرار گرفته است.

 

وی افزود: استقبال مخاطبان از این نمایشگاه بسیار قابل توجه بوده است و فردا ساعت ۱۵ اختتامیه این نمایشگاه در موزه رضا عباسی برگزار می شود.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان ایام نوروز خبرگزاری شبستان سال نو امام جواد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب حمایت از کودکان کار دبیری نمایشگاه خط و نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان

مدیر هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان اصفهان گفت: سلسله نمایشگاه ریشه‌ها که مختص استادان هنرمند پیشکسوت اصفهان است تاکنون به آثار ۴ استاد پرداخته است و اکنون با ارائه بیش از ۱۳۰ اثر از آثار آبرنگ و آب مرکب استاد مصطفی شعرباف با عنوان «ریشه‌ها ۵» افتتاح می‌شود.


مجتبی مجلسی افزود: در این نمایشگاه آثار استاد شعرباف با موضوع طبیعت و چهره‌ها در مجموعه گالری‌های (بوستان، گلستان، تماشا، نقطه، تجربه و هنرمند) تا ۲۳ اردیبهشت ماه به نمایش در آمده و عموم مردم می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روز به غیر از روز‌های تعطیل از این آثار دیدن کنند.


استاد مصطفی شعرباف از ۱۵ سالگی نقاشی را آغاز کرد و پس از اخذ مدرک دیپلم، آذرماه سال ۱۳۶۰ به عنوان رزمنده وارد سپاه پاسداران و لشکر امام حسین (ع) شد.


وی قالب کارش کشیدن چهره شهدا بوده و معتقد است آفرینش این دست آثار، کاری دلی و خدایی است که تأثیر هنر روی مخاطب را چند برابر می‌کند و روح و روانش را جلا می‌دهد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • اختصاص یکی از خطوط تلفنی صدای مشاور به مراقبت موقت از کودکان بهزیستی
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید