Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد؛ در شماره جدید ماهنامه داخلی شمیم کوثر پیام سرپرست موسسه به مناسبت سال جدید و گزارشی در رابطه با ارائه راه حل کنترل تورم و نقدینگی منتشر شده است.

آزاده محمدی سردبیر ماهنامه شمیم کوثر در این شماره از ضرورت افزایش سواد رسانه ای به عنوان مهارت ضروری در دنیای جدید سخن گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی سامانه نهاب در شعب موسسه کوثر، اعلام نتایج برندگان بهمن ماه دومین دوره جشنواره کارت های هدیه، انتصابات جدید در موسسه و اعلام شعب کشیک در ایام نوروز از اخبار خواندنی این شماره شمیم کوثر است.

بر اساس این گزارش؛ افزایش ارزش پولی در مسیر شکوفایی اقتصاد، مناطق بِکر گردشگری ایران، خروج از رکود و افزایش مشارکت مردم در اقتصاد و آشنایی با مزاج های چهارگانه از دیگر مطالبی است که می‌توانید در بیست و نهمین شماره شمیم کوثر مطالعه نمائید. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج و برنامه هفته سی و دوم لیگای اسپانیا به این شرح است:

رایو وایکانو ۲ - ۱ اوساسونا
والنسیا ۱ - ۲ رئال بتیس
جیرونا ۴ - ۱ کادیس (گل‌های جیرونا: اریک گارسیا در دقیقه ۹، ایوان مارتین ۲۲، آرتیم دوفبیک ۷۱ و پورتو ۸۲)  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


برنامه - یک شنبه ۳ فروردین:
ختافه - رئال سوسیداد
آلمریا - ویارئال
دپورتیوو آلاوس - آتلتیکومادرید

رئال مادرید - بارسلونا (داربی ال کلاسیکو)

در تاریخ داربی اسپانیا که از سال ۱۹۰۲ سابقه برگزاری دارد، دو تیم تا کنون ۲۹۸ بار به مصاف هم رفته اند که رئال مادرید ۱۱۱ بار و بارسلونا ۱۲۵ بار به پیروزی رسیده اند. در این بازی‌ها بارسلونا ۵۲۰ گل و رئال ۴۸۴ گل به ثمر رسانده اند. در تاریخ این داربی سرخیو راموس مدافع اسپانیایی رئال مادرید با حضور در ۴۵ دیدار و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با زدن ۲۶ گل رکورد دار هستند. ژاوی سرمربی تیم بارسلونا از زمان قبول مربیگری این تیم نتیجه ۴ ال کلاسیکو را واگذار کرده است!

دوشنبه ۴ فروردین:

سویا - رئال مایورکا

در جدول لیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید با ۷۸ امتیاز در صدر قرار دارد و به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. تیم‌های بارسلونا (قهرمان فصل قبل) با ۷۰، جیرونا با ۶۸، آتلتیکو مادرید با ۶۱ و آتلتیک بیلبائو با ۵۸ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم جای گرفتند. تیم رئال سوسیداد با ۵۰ امتیاز ششم است و تیم سویا با ۳۴ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.

در پائین جدول تیم‌های کادیس با ۲۵، گرانادا با ۱۸ و آلمریا با ۱۴ امتیاز در رده‌های ۱۸ تا ۲۰ قرار گرفته اند.۳ تیم پائین جدول به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند
  • ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد