Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@16:46:17 GMT

شناسایی در تهرانپارس، شلیک در حوالی کرج +جزییات

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۷۶۴

شناسایی در تهرانپارس، شلیک در حوالی کرج +جزییات

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری سارق لوازم خودرو با شلیک ۱۷ تیر خبر داد.

به گزارش مشرق، حوالی عصر روز گذشته، یکی از خودروهای گشت کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به خودروی تیبا سفید رنگ با دو سرنشین که یکی از آنها به صورت پیاده در حال سرقت از خودروی پراید دیگری بود نزدیک شده و پس از انجام بررسی‌های لازم، دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان در مواجهه با پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و یکی به صورت پیاده و دیگری نیز با خودروی تیبا از محل متواری شدند. 

بیشتر بخوانید:

برادرکشی به خاطر قرص‌های ترک اعتیاد

برپایه این گزارش، تعقیب و گریز ماموران کلانتری با متهم تیبا سوار از خیابان دماوند در محدوده تهرانپارس آغاز شد که در ادامه سارق به اتوبان یاسینی وارد و سپس با ورود به ازادگان در نهایت به سمت کیلومتر ۵ جاده قدیم کرج می رود. 

در ادامه ماموران پلیس چندین بار دیگر دستور ایست صادر کردند که با توجه به تمرد متهم و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح در نهایت ماموران با استفاده از شلیک های پیاپی به تعداد 17 تیر، خودروی تیبای متهم را از ناحیه سه لاستیک پنچرکرده و سارق را که هیچ چاره ای به جز تسلیم شدن نداشت، دستگیر کرده و روانه کلانتری می کنند.

در نهایت در بازرسی از خودروی تیبا، چهار جفت باند و دو عدد ضبط پنل به همراه تعدادی لوازم مسروقه دیگر به همراه ابزار آلات سرقت کشف شد که پس از انتقال متهم به کلانتری او به پنج فقره سرقت در همان روز اعتراف کرد. 

سرهنگ عسگری نیا رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس گفت: متهم ۳۰ ساله که در زمینه شرارت  سابقه‌دار بوده و معتاد به مواد مخدر از نوع روانگردان شیشه است  پس از تشکیل پرونده بنابر دستور مقام قضایی، روانه زندان شد و تلاش های پلیسی برای دستگیری متهم متواری در دستور کار است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار حوادث تیراندازی شلیک گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع

سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ ۲ میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق در شهر مشهد