Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید فرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی باحضور در شهرک صنعتی خاوران اظهار کرد: این شهرک در بخش صنعت، تولید و اشتغال منطقه شرق تهران دارای اهمیت است از این رو برای فعال‌شدن سریعتر آن تلاش خواهیم کرد.

موسوی ادامه داد: برای رفع مشکل محیط زیست در شهرک صنعتی خاوران از سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران پیگیری رفع موضوع می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران نیز در ادامه با ارایه گزارشی از وضعیت کنونی شهرک صنعتی خاوران بیان کرد: در شهرک‌های صنعتی استان تهران بیشترین تعامل و همکاری دوجانبه را با سازمان حفاظت محیط زیست و اداره‌کل محیط‌زیست استان تهران داریم.

به گفته وی، عملیات اجرایی شهرک صنعتی خاوران نیز بر اساس نظرات سازمان محیط زیست و اداره‌کل محیط‌زیست استان تهران آغاز خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی محیط زیست مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور