Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@11:32:39 GMT

سکوت گرگ ها

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۶۲۰۶

سکوت گرگ ها

اینکه کشته شدگان یک حادثه تروریستی، قربانی حمله تروریستی محسوب شوند یا قربانی یک حمله مسلحانه معمولی، فقط بستگی به رنگ مو و رنگ چشم‌های ضارب دارد! اگر یک به ظاهر مسلمانِ چشم و ابرو مشکی تحت تأثیر ایدئولوژی گروه‌های افراطی مثل داعش که از سوی دولت‌های غربی هم حمایت می شود به چند اروپایی با چاقو حمله کند،نه تنها مضروبین  قربانی تروریسم اسلامی محسوب می‌شوند بلکه دامن تمام مسلمین جهان هم به خون اروپایی‌ها آلوده می‌شود؛ اما اگر یک چشم رنگی غیر مسلمان به سبک بازی‌های کامپیوتری با اسلحه نیمه اتومات وارد مسجد شود و اولین مسلمانی که با مهربانی و لبخند به او می‌گوید: «سلام برادر» را به رگبار بسته ودر ادامه چند نفر دیگر را به خاک وخون بکشدو فیلم این جنایت تروریستی را به طور زنده در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند، علاوه بر اینکه تروریست محسوب نمی‌شود، قربانیانش هم قربانی حمله تروریستی به حساب نمی‌آیند، چون در منطق غربی‌ها علاوه بر اینکه یک غیر مسلمان مو بور و چشم رنگی نمی‌تواند تروریست باشد، یک مسلمان چشم و ابرو مشکی هم حق ندارد قربانی تروریسم باشد!

کیان راد/ اینکه کشته شدگان یک حادثه تروریستی، قربانی حمله تروریستی محسوب شوند یا قربانی یک حمله مسلحانه معمولی، فقط بستگی به رنگ مو و رنگ چشم‌های ضارب دارد! اگر یک به ظاهر مسلمانِ چشم و ابرو مشکی تحت تأثیر ایدئولوژی گروه‌های افراطی مثل داعش که از سوی دولت‌های غربی هم حمایت می شود به چند اروپایی با چاقو حمله کند،نه تنها مضروبین  قربانی تروریسم اسلامی محسوب می‌شوند بلکه دامن تمام مسلمین جهان هم به خون اروپایی‌ها آلوده می‌شود؛ اما اگر یک چشم رنگی غیر مسلمان به سبک بازی‌های کامپیوتری با اسلحه نیمه اتومات وارد مسجد شود و اولین مسلمانی که با مهربانی و لبخند به او می‌گوید: «سلام برادر» را به رگبار بسته ودر ادامه چند نفر دیگر را به خاک وخون بکشدو فیلم این جنایت تروریستی را به طور زنده در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند، علاوه بر اینکه تروریست محسوب نمی‌شود، قربانیانش هم قربانی حمله تروریستی به حساب نمی‌آیند، چون در منطق غربی‌ها علاوه بر اینکه یک غیر مسلمان مو بور و چشم رنگی نمی‌تواند تروریست باشد، یک مسلمان چشم و ابرو مشکی هم حق ندارد قربانی تروریسم باشد!

 سکوت رسانه‌ای
هنوز یادمان نرفته پس از حملات تروریستی فرانسه و سوئد، غول‌های رسانه‌ای دنیا با تأکید روی دو کلمه «تروریست» و «مسلمان» چه غوغایی به پا کرده و افکار عمومی را تا چه اندازه بر ضد مسلمانان تقویت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین رسانه‌ها اما با وجود گذشت بیش از یک روز از حمله تروریستی به مسلمانان نیوزیلند، هنوز اخبار این حادثه تروریستی را در بخش اخبار مهم خودشان پوشش نداده‌اند و تنها به انتشار توییتی کوتاه در توییتر یا اعلام شمار قربانیان در بخش اخبار کوتاه بسنده کرده‌اند. البته این نخستین بار نیست که رسانه‌های غربی درباره جنایات تروریستی غیرمسلمان‌ها سکوت می‌کنند. بر اساس پست توییتری روزنامه گاردین از نتایج تحقیقات جدید دانشگاه «آلاباما»، حملات تروریستی که عامل آن مسلمان باشد، 375 درصد بیشتر توسط رسانه‌ها پوشش داده می‌شود. برای نمونه یک حمله تروریستی توسط یک مسلمان افراطی با 105 تیتر مختلف در 105 رسانه منتشر شده درحالی که یک حمله تروریستی توسط یک غیرمسلمان با 15 تیتر مختلف در رسانه‌ها منتشر شده است.
این موضوع صدای اعتراض بسیاری از کاربران داخلی و خارجی توییتر را هم در آورده است. یکی از کاربران در این باره نوشته است: «‏اگر حمله کننده از هر ملیتی با هر رنگ پوستی و مسلمون باشه، حمله قطعاً تروریستیه و باید تا جایی که می‌شه به اون پرداخت. اگه حمله کننده غربی باشه و مسلمون نباشه، قطعاً بیمار روانیه و دلیلی نداره به اون بپردازیم. اینا رو سر در ساختمون رسانه‌های غرب با فونت درشت نوشتن».کاربر دیگری هم نوشته است: «طرف دوربین لایو گذاشته و با اسلحه وارد مسجد شده و جماعتی رو کشته، اما امثال بی‌بی‌سی اینو عملیات تروریستی نمی‌دونن. چرا؟ چون کشته شده‌ها مسلمون‌های مظلومن».

 راست‌های خطرناک
گذشته از این هوچی‌گری‌های رسانه‌ای، اما علاوه بر غربی‌ها، ما مسلمان‌ها هم خیال می‌کنیم بیشتر عملیات‌های تروریستی در جهان توسط به ظاهر مسلمان‌های افراطی‌ای صورت می‌گیرد که تحت تأثیر ایدئولوژی‌های افراطی‌ای نظیر داعش، القاعده و... دست به حملات تروریستی می‌زنند. این باور نتیجه همان موجی است که رسانه‌های غربی در پس هر حمله تروریستی، علیه مسلمانان راه می‌اندازند. این موج به اندازه‌ای افکار عمومی را در ضدیت با مسلمانان جهت می‌دهد که خود مسلمان‌ها هم باورشان می‌شود بیشتر تروریست‌های دنیا مسلمانند. اما جالب است بدانید که طبق آمار همان رسانه‌هایی که اسلام هراسی را ترویج می‌کنند، خطر راستگرایان افراطی یا همان فاشیست‌ها و نژادپرست‌ها به مراتب بیشتر از مسلمان‌های افراطی است. بر اساس آمار مرکز تروریسم، تعداد حملات تروریستی که در خاک آمریکا توسط راست‌های نژادپرست با انگیزه‌های نژادی انجام شده، دو برابر ترورهایی است که توسط فردی با انگیزه مذهبی یا اسلامی انجام شده است.

 قتل عام با آرزوی صلح!
عامل حمله تروریستی نیوزیلند هم یکی از همین راستگراهای افراطی به نام «برنتون تارانت» است که پیش از حمله به دو مسجد در نیوزیلند، یک بیانیه 74 صفحه‌ای در صفحه فیس بوکش منتشر کرده است. آقای تروریست در این بیانیه توضیح داده که انگیزه حمله‌اش به مسلمانان، انتقام گرفتن از مسلمانی است که در حمله تروریستی سوئد چند شهروند اروپایی را به قتل رسانده است! 
برنتون تارانت دومین انگیزه‌اش را ترس از اختلاط نژادی با مسلمانان اعلام می‌کند! آقای تروریست در توجیه حمله وحشیانه‌اش به مسلمانان نیوزیلند می‌نویسد: «من برای همه مردم جهان بدون توجه به پیشینه قومی، نژاد و مذهب، آرزوی بهترین‌ها را دارم و اینکه در میان مردم خودشان، بر اساس سنت‌های خودشان و در کشور خودشان یک زندگی صلح آمیز داشته باشند. اما اگر همین مردم بخواهند به سرزمین‌های متعلق به مردم من بیایند، مردم من را با خودشان جایگزین کنند، مردم مرا منکوب کنند و با مردم من ستیز کنند، در این صورت من مجبور می‌شوم که علیه شان بجنگم و در این جنگ از هیچ اقدامی فروگذار نخواهم کرد. در تهاجمی که در حال حاضر در جریان است هیچ آدم بی گناهی وجود ندارد. همه کسانی که کشورهای متعلق به دیگران را اشغال می‌کنند در این گناه مشترکند».

 چشم رنگی‌ها علیه مسلمانان
آن طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، برنتون تارانت بشدت تحت تأثیر تبلیغات اسلام هراسانه رسانه‌های اروپایی است. این را می‌توان براحتی از مطالبی که در صفحه فیس بوکش منتشر کرده، فهمید. صفحه فیس بوک این تروریست محل گرد آمدن جوانانی است که از اقدام وحشیانه این تروریست استرالیایی تبار دفاع می‌کنند و معتقدند مسلمانان را باید پیش از اینکه دنیا را تسخیر کنند، نابود کرد!بسیاری از تحلیلگران با تکیه بر همین مسائل می‌گویند فاشیسم دوباره درحال اوج گیری است و اسلام هراسی در میان جوانان غربی و اروپایی یکی از نمودهای این اوج گیری است که در اثر تبلیغات اسلام هراسانه رسانه‌های غربی و اروپایی پدید آمده است؛ رسانه هایی که از مسلمانان غول‌های بی شاخ و دمی ساخته‌اند که هدفشان تسخیر دنیا است! تبعات این تبلیغات اسلام هراسانه حتی اگر قتل عام وحشیانه مسلمانان نیوزیلند هم باشد، سر سوزنی خاطرِ غربی‌ها و رسانه هایشان را مکدر نمی‌کند، چون خون مسلمان‌های چشم و ابرو مشکی قرار نیست به این راحتی‌ها دامن اروپایی‌های بور و چشم رنگی را آلوده کند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تروریسم حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه المپیک پاریس لغو می‌شود؟

اداره کل امنیت داخلی فرانسه نگران احتمال وقوع یک حمله تروریستی در مراسم افتتاحیه المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس است. قرار بود جرالد دارونین، رئیس وزارت امور داخلی فرانسه، با نمایندگان سرویس‌های ویژه درباره برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها گفتگو کند.

گزارش شده که تهدید تروریستی در فرانسه در پس زمینه حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو که چند روز پیش رخ داد، بسیار زیاد است. سرویس اطلاعاتی معتقد است که روش فعلی رژه ورزشکاران در رودخانه سن خطرات زیادی را به همراه دارد. تغییر روش این رویداد یا لغو مراسم افتتاحیه المپیک که قرار است ۲۶ جولای (۵ مرداد) برگزار شود، در حال بررسی است.

المپیک ۲۰۲۴ از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • افتتاحیه المپیک پاریس لغو می‌شود؟
  • بازداشت ۹ نفر در تاجیکستان به ظن ارتباط با حمله تروریستی مسکو
  • وضعیت عجیب 4 متهم حمله تروریستی مسکو در دادگاه + عکس ها
  • نمایشگاه قرآن، فرصتی برای آشنایی ملت‌هاست/ فلسطین قطب‌نمای مسلمانان است
  • حمله تند ستاره برزیلی به روبینیو و آلوز
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • روسیه: اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است
  • اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس