Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:21:30 GMT

آتش سوزی سینما هلال زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۶۳۱۰

رکنا: معاون عملیات آتش نشانی شهرداری زاهدان گفت: آلاچیق های چوبی علت آتش سوزی در محوطه سینما هلال بود که خوشبختانه با تلاش آتش نشانان آسیبی به ساختمان این سینما وارد نشده است.

به گزارش رکنا، دقایقی قبل بخشی از سینما هلال زاهدان واقع در خیابان «آزادی» این شهر دچار حریق شد.

محمد شاهوزهی معاون عملیات آتش نشانی شهرداری زاهدان گفت: آلاچیق‌های چوبی علت آتش سوزی در محوطه سینما هلال زاهدان بود که خوشبختانه با تلاش آتش نشانان آسیبی به ساختمان این سینما وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش نشانی شهرداری زاهدان با اشاره به اینکه وزش باد موجب گسترش آتش شده بود، افزود: در حال حاضر این آتش سوزی به صورت کامل مهار شده است و هیچ گونه آسیبی به ساختمان اصلی سینما وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشت، تصریح کرد: بلافاصله پس از تماس با سازمان آتش نشانی زاهدان ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه ۲۰ نیرو به محل اعزام شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث آتش سوزی شهرداری معاون سینما زاهدان عکس فیلم دختر تصاویر مسلمانان قاتل تهران تروریست نیوزیلند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، اعلام کرد: در پی آتش‌سوزی مهیب  در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی »، خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

 حسینخانی  افزود: حریق  در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود؛  اما با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر  جلوگیری کردند.

 وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

 علت این حادثه در حال بررسی است.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم