Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:37:51 GMT

اعتماد به جوانان موتور محرکه توسعه جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۶۴۳۲

اعتماد به جوانان موتور محرکه توسعه جامعه است

محسن جهانشیر روز یکشنبه در جمع سازمان های مردم نهاد همدان اظهار داشت: امروزه نخبه های همدان در توسعه همه جانبه و اهداف تعالی استان کمک شایانی داشته اند و این استان از ظرفیت های بالقوه ای در حوزه جوانان و بانوان برخوردار است.
وی نقش سمن ها به عنوان سازمان های مردم نهاد که منبع عظیم از جوانان نخبه و مستعد است را در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و استان همدان را مهم ارزیابی کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سمن های موجود در هر شهرستان برای خدمت به جوانان فرصت مناسبی است و اگر به دنبال آینده ‌ای بهتر هستیم باید جوانان پرانگیزه، شاداب، بانشاط و سالم را تحویل اجتماع دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: اگر تعالی و شور آفرینی برای سمن ها به درستی تحلیل و رمزگشایی شود بسیاری از نکات حل و تمام شده است.
جهانشیر افزود: تاکنون آنگونه که باید نقش سمن ها برای دستگاه های حکومتی و اجرایی به طور کامل شناخته نشده و این یک نقص دو طرفه است که یک بخش آن به ما و سمن ها باز می گردد.
وی با تاکید بر مسئولیت مهم مسئولان اجرایی برای رسیدگی به امور جوانان گفت: اکنون زمان عمل است و مسئولان برای رفع آنها باید همکاری لازم را داشته باشند.
جهانشیر یادآور شد: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی استان از توانمندی جوانان و بانوان نخبه در حوزه های مختلف مدیریتی و مشاوره ای کمک بگیرند.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی استان می توانند نسبت به واگذاری بخشی از برنامه های خود به سازمان های مردم نهاد به عنوان فعال بخش خصوصی اقدام کنند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز گفت: دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور با موضوع سواد رسانه ای و کارآفرینی در همدان برگزار می شود.
محرم روزبه افزود: این دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور با موضوع سواد رسانه ای و کارآفرینی از بیستم فروردین ماه سال آینده در همدان برگزار می‌شود.
وی با اهمیت شمردن نقش جوانان در آینده سازی کشور گفت: یکی از راه های پیشرفت کشورها سرمایه گذاری بر روی جوانان و نسل آینده است و نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک، پرتلاش و با احساس می تواند نقش مهمی در تعالی جامعه داشته باشد.
روزبه یادآور شد: بدون تردید نسل جوان به عنوان نیروی انسانی مهم جامعه سرمایه اصلی کشور محسوب می شود و در همه بخش های امور زندگی حضور موثر و اساسی دارند.
در پایان این نشست با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از دبیران فعال سازمان های مردم نهاد جوانان استان تجلیل شد.
همدان دارای بیش از یکصد سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان است.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره کل ورزش و جوانان بخش خصوصی جامعه مدیرکل ورزش و جوانان نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب