Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همراه اول این ماه در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایای «دوشنبه سوری» به استقبال آن‌ها می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم علاقه‌مند به شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه هستید، کافی است دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۵۴*۱۰۰* از پیشنهاد‌های «دوشنبه سوری» همراه اول، لذت ببرید.

در همین راستا قرار است سومین دوشنبه سوری در تاریخ دوشنبه ۲۷ اسفند ماه برگزار شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته‌های دیتا یک تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری با شماره گیری کد دستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است تمامی مشترکین از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۲۷ اسفند تا ساعت ۲۳:۵۹ فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: همراه اول طرح هدیه بسته اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سوری ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: خوزستان به صورت بالقوه از ظرفیت‌های بالای شیلاتی برخوردار است که از آنها می‌توان به آبزی‌پروری در پشت سدها و منابع آبی غنی اعم از تالاب‌ها و رودخانه‌ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: حدود ۲۲۰ کیلومتر خط ساحلی در خوزستان وجود دارد که ظرفیت خوبی در حوزه اقتصاد دریامحور است؛ البته با توجه به کمبود منابع آبی شیرین، عمده هدفگذاری‌ها در حوزه آبزی‌پروری و استفاده از منابع آبی شور، پس‌آب‌ها و آب دریا است.

سوری با اشاره به اینکه بازارهای هدف جهانی برای صادرات آبزیان خوزستان شناسایی می‌شوند، گفت: بخشی از فعالیت‌های شیلات مربوط به مزارع فعال در استان است که توسعه افقی در این حوزه کمتر دیده می‌شود و تمرکز بر توسعه عمودی خواهد بود، یعنی تولیدات با استفاده از مکانیزاسیون، هواده‌ها، بهره‌وری مناسب از منابع آبی و استفاده از دانش شرکت‌های دانش بنیان، افزایش خواهد یافت.

مدیرکل شیلات خوزستان عنوان کرد: راه‌اندازی واحدهای تولیدی غیرفعال شیلاتی در استان بخشی دیگر از برنامه شیلات است. این واحدهای تولیدی ممکن است به دلیل مشکلات متعدد از جمله تسهیلات و نقدینگی غیرفعال شده باشند که با گره‌گشایی و تدبیر و رفع موانع می‌توان این واحدها را به چرخه تولید بازگرداند.

وی گفت: در حال پیگیری هستیم تا مجتمع‌های آبزی‌پروری نیمه تمام را در خوزستان تکمیل و فعال کنیم. مجتمع‌های آبزی‌پروری در استان وجود دارد که در دولت‌های قبل کلید خورده‌اند، اما نیمه‌تمام باقی مانده‌اند. یکی از اهداف میان مدت این است تا مجتمع‌ها تکمیل و سرمایه‌گذاران وارد شوند.

سوری بیان کرد: شاید دو سوم اشتغال‌های ایجاد شده در مشاغل خرد است، چون این بخش چابک است و نیاز به سرمایه‌گذاری کلان ندارد، از سویی به بهبود معیشت مردم نیز کمک می‌کند. در شیلات، آبزی‌پروری تلفیقی را تعریف کردیم که در برخی شهرستان‌های خوزستان کلید خورده است.

مدیرکل شیلات خوزستان ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای کشاورزی در استان، بدون نیاز به تخصیص منابع آبی جدید، کشاورزان و باغداران می‌توانند پیش از هدایت آب به مزارع و باغ‌ها، حوضچه‌های کوچک پرورش آبزی را راه‌اندازی کنند و آب را به این حوضچه‌ها هدایت کنند.

وی عنوان کرد: بر اقتصاد دریامحور حساب ویژه باز شده به گونه‌ای که ۳۰ هزار هکتار مزارع مستعد پرورش میگو در خط ساحلی خوزستان شناسایی و مطالعات آنها انجام شده و در دست بررسی‌های تکمیلی است و دنبال جذب سرمایه‌گذار پیگیر و توانمند هستیم تا شاهد تحولی در اشتغال و معیشت مردم باشیم.

سوری افزود: مصرف آبزیان در استان سنتی است؛ سرانه مصرف در استان خوزستان نسبت به کشور بالاتر و نزدیک به آمار جهانی است. در کشور سرانه مصرف حدوداً ۱۴ کیلوگرم است، اما در استان ۱۸.۳ کیلوگرم است. همچنین این میانگین در جهان ۲۰ کیلوگرم است که خود می‌تواند نویدبخش باشد.

وی یادآور شد: در صادرات آبزیان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، شاهد رشد ۶۱ درصدی بودیم و ۴۲ هزار تن صادرات آبزیان از استان خوزستان صورت گرفت. امیدواریم در سال ۱۴۰۳، با بازاریابی جهانی و وجود آبزیان با کیفیت، شاهد رشد و تحول در این زمینه باشیم.

کد خبر 6082506

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • فریاد عدالت‌خواهی «کن لوچ» در سینما
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان