Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد در مراسم تجلیل از شهردار برازجان، پاکبانان را روی زمین و جلوی پای مسئولان کت و شلوارپوش نشانده‌اند. در پی این اتفاق روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان در تماس تلفنی و ارسال بیانیه برای آخرین خبر، اصل ماجرا را تشریح کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز بیست و پنجم اسفندماه و همزمان با روز شهردار، شماری از پرسنل و کارگران ارجمند شهرداری برازجان، تنی چند از مسئولین نهاد‌های دولتی و انقلابی، شماری از فعالان اجتماعی و تعدادی از شهروندان برازجانی در اقدامی خودجوش اقدام به برگزاری مراسمی نمادین در محل سالن اجتماعات شهرداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مراسمی که اگرچه روابط عمومی شهرداری تا حدودی از آن مطلع بود، اما تا دقایقی قبل از برگزاری مراسم، شهردار برازجان از آن اطلاعی نداشت و در واقع محمدحسن محمدی شهردار برازجان را در یک عمل انجام شده و غافلگیری محض قرار داد.
از آنجا که این مراسم در چارچوب تشریفات اداری برگزار نشد و بانیان آن نیز خارج از چارت سازمانی شهرداری بودند، روابط عمومی شهرداری برازجان در چینش و تعداد نفرات حاضر در جلسه نقشی نداشته بلکه تنها به واسطه‌ی موضوع این جلسه، هماهنگی مکان برگزاری را بر عهده گرفته است.
ضمن اینکه باید گفت: سالن اجتماعات شهرداری برازجان که محل برگزاری این مراسم بوده، جایگاه نماز جماعت پرسنل شهرداری برازجان نیز هست؛ لذا باید به این مسئله توجه داشت که نیرو‌های خدوم و صدیق بخش کارگری شهرداری که در عکس‌های منتشر شده، تعداد اندکی از آن‌ها در کنار شماری از پرسنل اداری و ستادی- در محدوده‌ی داخل میز کنفرانس مستقر شده اند در واقع در محل جایگاه نماز جماعت نشسته اند که پیش از این و در مراسم مشابه جلسه روز شهردار، بار‌ها محل نشستن شهردار، معاونین وی، اعضای شورای شهر، مسئولین نهاد‌های دولتی و انقلابی و دیگر میهمانان بوده است.
با تمام این اوصاف، مجموعه‌ی روابط عمومی شهرداری برازجان مراتب عذرخواهی رسمی خود را از نیرو‌های عزیز و زحمتکش شهرداری که بخاطر کمبود جا، متواضعانه و با میل خود جایگاهشان را به دیگر میهمانان سپردند و نیز عموم هم میهنان عزیزی که با دیدن عکس‌های گزینش شده و مبهم منتشر شده، احساسات پاکشان جریحه دار گردیده اعلام می‌دارد و برای تمام زحمتکشان صدیق عرصه‌ی خدمت به خلق عزت و تندرستی روزافزون آرزو می‌نماید.
شایان ذکر است که در نخستین ساعات پس از برگزاری این مراسم و پیش از آنکه این موضوع مورد اعتراض شهروندان و رسانه‌ها قرار بگیرد، شهردار برازجان با انتشار متنی در فضای مجازی مراتب عذرخواهی و تشکر صمیمانه‌ی خود را از همکاران ارجمند شهرداری که بخاطر محدودیت فضا، جای خود را به دیگر میهمانان سپردند اعلام نمود.
محمد حسن محمدی، شهردار برازجان هم در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: با توجه به اینکه در مراسم غافلگیرکننده امروز بنده یک مهمان بودم، بابت اتفاق ناخواسته پیش آمده، از همه عزیزان عذرخواهی می‌کنم. امروز کارمندان و کارگران و پاکبانان عزیز و زحمتکش شهرداری، میزبان این مراسم بودند و قطعاً خود آن‌ها شایسته‌ی این تقدیر و تشکر بودند. من دست این عزیزان را می‌بوسم و هرگز و هرگز در ذهنم برای خودم جایگاهی بالاتر از این زحمت کشان متصور نبوده و نیستم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برازجان کارگران شهرداری شهرداری برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • (عکس) شاهکار جنجالی راهسازی؛ تیر چراغ برق وسط جاده کمربندی دهلران به اندیمشک!
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • استوری عجیب و جنجالی مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی + عکس