Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:07:53 GMT

عامل تیراندازی هفته گذشته در بانه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۶۷۲۰

عامل تیراندازی هفته گذشته در بانه دستگیر شد

محمد امین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال حادثه یکشنبه 19 اسفند که در جریان آن چهار نفر با اسلحه شکاری و چاقو در یک منزل مسکونی در محله بساط آباد بانه مصدوم شدند، تلاش ها و رصد های اطلاعاتی برای دستگیری مجرم یا مجرمان این حادثه به سرعت آغاز شد.
وی اضافه کرد: با همکاری خانواده یکی از مجرمان پس از شناسایی محل اختفای عامل تیراندازی، مجرم مجبور شد که خود را تسلیم پلیس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا شامگاه یکشنبه در محله بساط آباد بانه به دلیل نزاع خیابانی 2 نفر بر اثر تیراندازی توسط اسلحه ساچمه ای و 2 نفر نیز بر اثر ضربات چاقو مصدوم شدند.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کردستان تیراندازی خانواده عامل بانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از بی بی سی، امشب یک نفر با چاقو هدف حمله قرار گرفت. قربانی این حادثه، ممکن است بر اثر جراحات وارده فوت کند. قربانی این حادثه، در قطار مترو که در حال حرکت بود، با چاقو هدف حمله قرار گرفت، آن هم مقابل چشم دیگر مسافران. در تصاویر ویدیویی دیده می‌شود که سایر مسافر‌های قطار، به هیچ وجه نمی‌توانستند مانع از وقوع این حادثه شوند. باید هشدار بدهم که این تصاویر ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این تصاویر، دو مرد در حال دعوا کردن در قطار دیده می‌شوند. یکی از این دو مرد، یک چاقوی بزرگ در دست دارد، که شبیه چاقو‌های اره‌ای (چاقوی زامبی ها) است. بر اساس گزارش ها، این افراد در ایستگاه «شورتلندز» در جنوب شرق لندن سوار قطار شدند. به گفته مقامات پلیس، مردی که در این حادثه هدف حمله قرار گرفت، در ایستگاه «تقاطع بِکِنهام» مراقبت‌های پزشکی اولیه را دریافت کرد، و در حال حاضر در بیمارستان بستری است. پلیس از شاهدان این حادثه درخواست کرده است تا اطلاعات خود را در اختیار مقامات پلیس قرار دهند. تا کنون هیچ کس درباره این حادثه دستگیر نشده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • ۲ نفر در آرامستان شرف آباد یاسوج با شلیک اسلحه به قتل رسیدند
  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی