Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت پزشکی ورزشی لرستان گفت: ۶۱ هزار و ۱۸۲ ورزشکار سازمان‌یافته تحت پوشش هیئت پزشکی ورزشی لرستان است که در مقایسه با سال گذشته ۲۵درصد رشد داشته‌ایم. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، افشین قنبری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات هیئت پزشکی ورزشی برگزار شد اظهار داشت: هیئت پزشکی ورزشی استان لرستان به‌عنوان زیرمجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی مسئولیت ارائه خدمات حوزه پیشگیری، درمان و توان‌بخشی را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 61 هزار و 182 نفر به‌عنوان ورزشکار سازمان‌یافته تحت پوشش هیئت پزشکی ورزشی هستند که در مقایسه با سال گذشته 25درصد رشد داشته‌ایم و در بین استان‌های کشور رقم قابل قبولی بوده ولی رتبه‌بندی هنوز انجام‌نشده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی لرستان عنوان کرد: امسال شش هزار و 866 ساعت پوشش مسابقات ورزشی در سطح استان برگزارشده که یکی از وظایف هیئت پزشکی ورزشی ارائه خدمات پزشکی و اعزام نیروهای تخصصی درمانی به مسابقات بوده که در مقایسه با سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: متأسفانه حوزه آموزش در سیستم‌های اداری و خصوصی بخش غریبی است در همین راستا بخش آموزش را جزء اولویت‌های کار قرار داده‌ایم و امسال حدود 32 دوره آموزشی توسط هیئت پزشکی برگزارشده که در مقایسه با سال گذشته حدود 250 درصد رشد داشته است.

حمایت از تیم‌های ورزشی استان مرکزی در سال ‌97 کاهش یافتافزایش پرواز مستقیم به کشورهای عربی زمینه توسعه پزشکی ورزشی فارس را فراهم می‌کندامکانات ورزشی کشور در حد ورزشکاران نیست

قنبری با اشاره به جذب هیئت‌علمی در حوزه ورزش تصریح کرد: تلاش شده از اساتید حوزه روان‌شناسی، تغذیه و پیشگیری جهت برنامه‌های آموزشی جامعه ورزش دعوت کنیم؛ امسال درمجموع 300 پرونده جهت پرداخت هزینه‌های درمانی ورزشکاران تشکیل‌شده که از این تعداد 23 مصدوم به بیمارستان‌های تخصصی طرف قرارداد هیئت پزشکی ورزشی اعزام‌شده است که از این 23 نفر 19 نفر مجدداً در عرصه‌های ورزشی حضور پیدا کردند و چند نفر هم در حالت نقاهت به سر می‌برند که آمار خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های خوب در سطح کشور زیاد داریم اما چون تخصصی در حوزه ورزش ندارند دوره درمان آن‌ها ممکن است طولانی باشد اما مراکز تخصصی که فدراسیون با آن‌ها قرارداد می‌بندد جز مراکز اول کشور هستند و درزمینهٔ ورزش تخصص کافی دارند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان لرستان گفت: در سال 97 درزمینهٔ توان‌بخشی حدود 97 ورزشکار به‌صورت رایگان تحت خدمات فیزیوتراپی قرار گرفتند و بدون دریافت هیچ‌وجهی توانستند دوره توان‌بخشی خود را به پایان برسانند.

وی اظهار داشت: به‌صورت ویژه‌برنامه داریم که کلاس‌های آموزشی را برای آموزش‌وپرورش به‌صورت اختصاصی برگزار کنیم چون معتقدیم سرمایه‌های اصلی کشور در هر حوزه‌ای از مدارس برمی‌خیزند.

قنبری افزود: در سال 97، 220 مورد مشاوره تغذیه و روانشناسی انجام شد، غربالگری سلامت بانوان برای شش اداره را داشتیم و برای 370 ورزشکار ویزیت قبل از شروع مسابقات انجام شد.

وی عنوان کرد: از سال 94 تاکنون افزایشی در تعرفه کارت خدمات درمانی نداشتیم و همان مبلغ 15هزار تومان بوده اما در سال جدید قطعاً افزایش خواهد داشت؛ در سال جدید هیچ کارتی به‌صورت دستی صادر نمی‌شود بلکه از این به بعد تمام کارت‌هایی خدمات درمانی به‌صورت آنلاین در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص دور دوم انتخابات، افزود: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

به گفته محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • توافقات دوجانبه میان افغانستان و پاکستان
  • زارع‌پور: در سال ۱۴۰۳ رویدادهای فضایی متعددی خواهیم داشت
  • بازار ۲.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور/ سهم ۶۰ درصدی واردات
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود