Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس پس از نخستین شکست در سری آ، معتقد است نباید از این باخت درام درست کرد و شکست بعد از 28 هفته، اتفاق خیلی بدی نیست.

طرفداری- یوونتوس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری آ، در روزی که نمایش بسیار بدی داشت، 2-0 مغلوب جنوا شد، تا پس از 392 روز، نخستین باختش در لیگ را تجربه کند. مکس الگری در گفتگو با DAZN گفت:

انتظار یوونتوس متفاوتی را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش خوبی نداشتیم، بازیکنان اشتباهات زیادی مرتکب شدند و روی صحنه ای غافلگیر شدیم و گل خوردیم. درست مانند شکست مقابل آتالانتا، حالا هم به تعطیلات بازی های ملی می رویم و باید کمی استراحت کنیم. بعد از بازی سنگین مقابل اتلتیکو مادرید، به نظرم این بازی اجتناب ناپذیر بود. نیمه اول موقعیت های خطرناکی به آن‌ها دادیم، اما نیمه دوم بهتر بودیم و زمانی که کنترل بازی را در اختیار گرفتیم، گل خوردیم و شرایط کاملاً عوض شد. هیچ تیمی نمی‌تواند تمام بازی هایش را با بالاترین حد توان بازی کند. این شکست برای ما مفید خواهد بود و ما را بیدار خواهد کرد، بازیکنان فکر می‌کنند که همین حالا اسکودتو را برده ایم و این خطرناک است. حداقل پنج برد دیگر نیاز داریم و امیدواریم که ناپولی امتیاز از دست دهد. 

الگری ادامه داد:

اینکه بخواهیم همه بازی ها را با پیروزی پشت سربگذاریم، غیرممکن است، همان ابتدای فصل هم این را گفته ام، این یک انتظار غیرمنطقی است و نیازی نیست که از این شکست، یک درام خلق کنید. 28 بازی کرده ایم، 24 برد و سه تساوی داشته ایم. پس فکر نمی کنم یک شکست بعد از 28 هفته، چندان بد باشد. 

الگری در خصوص استورارو گفت:

واقعاً برای استفانو خوشحالم. او بازیکنی دوست داشتنی است و این فصل مشکلات زیادی داشته است، بعد از مصدومیت سخت تاندونی که داشت، به نظرم گلی که زد، کاملاً استحقاقش را داشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس

بیانکونری، فتح‌ اسکودتو را به رقیب دیرینه‌اش تبریک گفت

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

در پی این اتفاق، باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی X، قهرمانی اینتر را به اعضای این تیم تبریک گفت. یوونتوس رقیب دیرینه اینتر در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید و کری‌خوانی سنگینی بین هواداران دو تیم وجود دارد. حساسیت تقابل‌های دو به تیم به حدی است که جدال آن‌ها به دربی ایتالیا شهرت پیدا کرده‌است.

به اینتر بابت فتح اسکودتو تبریک می‌گوییم

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس