Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر‌عباس تقی‌پور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به فرایند واریز مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی اظهار کرد: این فرآیند طبق زمانبندی انجام‌شده در هر ماه صورت پذیرفته است و پرداخت مستمری این سازمان نیز از بیستم اسفند ماه و بر اساس حروف الفبا آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 3 میلیون و 200 هزار نفر، مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی هستند که مستمری خود را از بیستم هر ماه و طبق زمانبندی انجام‌شده تا بیست و هفتم دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با اعلام اینکه هیچ مشکلی در پرداخت حقوق مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی وجود ندارد، تصریح کرد: پرداخت مستمری این افراد نیز در این ماه از بیستم آغاز شده و تا بیست و هفتم ادامه دارد علاوه بر اینکه عیدی تمام مستمری‌بگیران نیز قبل از دهم اسفند ماه واریز شده است.

تقی‌پور با بیان اینکه اگر مستمری‌بگیری از سازمان تأمین اجتماعی تا به امروز عیدی خود را دریافت نکرده است، می‌تواند به شعب یا از طریق شماره 1420 آن را پیگیری کند، گفت: البته در این زمینه به‌ندرت پیش می‌آید که کسی عیدی خود را دریافت نکرده باشد اما در هر صورت اگر فردی نیز وجود دارد، می‌تواند از این طریق پیگیری کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • اعلام دستمزد غیرواقعی حقوق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ضایع می‌کند
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان