Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از بارش برف در محور کولی کش خبر داد و گفت: هم اکنون هیچ محوری بسته نیست و در برخی محور‌ها از جمله شیراز، سپیدان، مرودشت، ارسنجان، جهرم، استهبان، کازرون، فسا، آباده، دشت ارژن، بوانات، اقلید، نور آباد، قیرو کارزین، نی ریز، خرم بید، کوار و فیروزآباد بارش باران در جاده‌ها گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مه گرفتگی در محور‌های دشت ارژن (چهل چشمه) و خرم بید، افزود: بارش برف و باران در ارتفاعات و مناطق سردسیر موجب لغزندگی راه‌های استان فارس شده است.

احمدی از رانندگان خواست از سفر‌های غیرضرروی در این محور‌ها بپرهیزند و در صورت حرکت در این مسیر‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
انتهای پیام/م

تردد روان در جاده های فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد خبر 6088039

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • محور هراز بازگشایی شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است