Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، «بوژیدار رادوشوویچ» دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدت‌ها روز گذشته در دیدار با سپیدرود رشت فرصت بازی برای سرخپوشان را پیدا کرد.


او در این دیدار با مهار یک پنالتی و گرفتن چند موقعیت گلزنی از حریف، یکی از مهره‌های موثر تیم برانکو در پیروزی سه بر یک آن‌ها مقابل سپیدرود رشت محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بوژیدار رادوشوویچ» امروز یکشنبه در گفتگو با ایرنا، با اشاره به برتری تیمش مقابل سپیدرود تاکید کرد: این دیدار برای ما خیلی مهم بود تا با گرفتن سه امتیاز به صدر جدول باز گردیم و خوشحالیم که این دیدار را با برد پشت سر گذاشتیم.


وی افزود: در نیمه نخست توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه لازم را در همین نیمه با عملکرد خوب بازیکنان بگیریم. در نیمه دوم سپیدرود فشار آورد و یک بار هم موفق به گلزنی شد و چند موقعیت خوب هم داشت که پنالتی هم جزء آن محسوب می‌شد، اما در مجموع خوشحالیم که سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.


دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مهار پنالتی «محمد غلامی» مهاجم سپیدرود تصریح کرد: در هر مسابقه عملکرد مهاجمان و پنالتی زن‌ها را آنالیز می‌کنم. عملکرد غلامی را هم پیش از بازی بررسی کرده بودم، علاوه بر این پنالتی که او در برابر ملوان زده بود را نیز دیدم و نحوه پنالتی زدن او را آنالیز کردم و به شناخت خوبی در این باره رسیدم. خوشحالم که این پنالتی را مهار کردم و برای تیم مفید واقع شدم.


وی ادامه داد: پیروزی در این دیدار برای ما خیلی مهم بود که به صدر جدول باز گردیم و همچنین سال را با یک برد شیرین به پایان ببریم. از طرفی برد در دیدار پیش از شهرآورد خیلی مهم است و خوشحالیم که با یک پیروزی خوب به استقبال دیدار با استقال می‌رویم.


دروزاه بان کروات سرخپوشان در خصوص اینکه در همه بازی‌هایی که این فصل برای پرسپولیس درون دروازه ایستاده تیمش پیروز شده، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع موفقیت تیم است. تلاش می‌کنم تا در زمان نیاز با آمادگی کامل در اختیار تیم باشم. البته این موضوع برای من بسیار خوشحال کننده است، اما باز هم تاکید می‌کنم مهمترین مساله موفقیت تیم است؛ امیدوارم این پیروزی‌ها همیشه تداوم داشته باشد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سپیدرود بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور بین تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر زردپوشان به پایان رسید. شهریار مغانلو (۶۹- پنالتی) تک گل سه امتیازی این دیدار را برای سپاهان به ثمر رساند.

ترکیب دربی اصفهان

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان که به دلیل عملکرد ضعیف دو ماه گذشته تحت فشار شدید تماشاگران قرار گرفته است تصمیم گرفت در این بازی بار دیگر پیام نیازمند را نیمکت نشین کند. ضمن اینکه محرومیت رضا اسدی همچون محمد دانشگر و آریا یوسفی باعث شد هافبک سپاهان غایب دربی اصفهان باشد. محمدجواد حسین نژاد نیز مصدوم بود تا در این دیدار حضور نداشته باشد.

از این رو ترکیب زیر برای سپاهان بازی کرد:

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو (۶۵- علی اصغر اعرابی)، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

همچنین محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن نیز با مخالفت هیأت مدیره در خصوص استعفایش بار دیگر روی نیمکت نشست و از نفرات زیر در این بازی استفاده کرد:

پارسا جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (۷۴- مجید علیاری)، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.

هیچ خبری از حمایت نبود

عملکرد ضعیف هر دو تیم باعث استقبال سرد هواداران برای حضور در استادیوم شد. عده اندکی هم که به ورزشگاه نقش جهان آمده بودند کمترین میزان تشویق را از سرمربیان و بازیکنان دو تیم داشتند تا تنها به تماشای این دیدار بنشینند.

با این حال سپاهان و ذوب آهن سعی داشتند بازی مالکانه‌ای را انجام دهند که باعث ایجاد موقعیت‌هایی روی دروازه هر دو تیم شد. شوت‌های از راه دور یکی از اهداف آنها برای رسیدن به گل بود اما عملکرد جعفری در نیمه اول مانع از گل خوردن ذوب آهن اصفهان شد تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد.

سه امتیاز با یک پنالتی

نیمه دوم با بازی هجومی سپاهان همراه بود تا این تیم بالاخره در دقیقه ۶۹ روی خطای واضح مدافع ذوب آهن روی مغانلو صاحب پنالتی شود. مهاجم بلند قامت سپاهان خودش تصمیم گرفت پشت توپ بایستد و آن را به تور دروازه جعفری چسبانده و سه امتیاز این دیدار را برای سپاهان به ارمغان بیاورد.

بردی که سپاهان را ۴۲ امتیازی کرد تا اختلاف امتیاز خود را با پرسپولیس و استقلال کمتر کند. همچنین ذوب آهن پس از یک پیروزی خوب برابر تراکتور مجددا به روال شکست برگشت و باید منتظر نتایج دیدارهای آینده اش باشد.

کد خبر 6081380

دیگر خبرها

  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم