Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:37:54 GMT

آلگری: امیدوارم شکست برابر جنوا، یوونتوس را بیدار کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۷۲۱۷

آلگری: امیدوارم شکست برابر جنوا، یوونتوس را بیدار کند

تهران- ایرنا- «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از متحمل شدن نخستین شکست فصل تیمش مقابل جنوا اظهار داشت: امیدوارم این شکست یووه را از خواب بیدار کند البته نیازی نیست تا از شکست مقابل جنوا یک داستان غم انگیز بسازیم.

به گزارش ایرنا، تارنمای فوتبال ایتالیا روز یکشنبه نوشت: تیم تحت هدایت آلگری تنها چند روز پس از پیروزی هیجان انگیز مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله یک چهارم، در ورزشگاه ماراسی و در برابر تیم جنوا با 2 گل به نخستین شکست فصل خود تن داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی بانوی پیر ایتالیا پس از این شکست اظهار داشت: انتظار داشتم یوونتوس متفاوتی را ببینم اما عملکرد خوبی نداشتیم و پس از چند اشتباه، یک گل از ناکجا آباد روی سرمان خراب شد.
وی ادامه داد: درست مثل شکست مقابل آتالانتا در کوپا ایتالیا، بازی خوبی را برای شکست خوردن انتخاب کردیم چرا که این اتفاق دقیقا پیش از تعطیلات بازی های ملی رخ داد بنابراین فرصت کافی برای استراحت و ریکاوری در اختیار داریم.
آلگری افزود: فشار بازی مقابل اتلتیکو مادرید به طور اجتناب ناپذیر روی کار ما در این بازی تاثیر گذاشت؛ در نیمه نخست چند بار از خطر فرار کردیم و نیمه دوم بهتر بودیم و درست زمانی که به نظر بازی را تحت کنترل گرفته بودیم گل خوردیم و روند بازی عوض شد.
سرمربی قهرمان اسکودتو تاکید کرد: در تمام بازی ها نمی توان بهترین نمایش را ارائه داد؛ با این وجود فکر می کنم این شکست در بدترین حالت ما را از خواب بیدار کرد؛ فکر می کردیم از همین حالا جام را برده ایم اما متوجه شدیم که این موضوع درست نیست.
وی ادامه داد: برای قهرمانی به پنج پیروزی نیاز داریم و حالا باید دعا کنیم ناپولی امتیاز از دست دهد. بردن تمام بازی ها غیر ممکن است و این همان چیزی است که از ابتدای فصل گفته ام بنابراین نیازی نیست که از این شکست داستان غم انگیز بسازیم؛ ما از 28 بازی 24 پیروزی و سه تساوی به دست آوردیم و حتی با احتساب این شکست هم اتفاق خاصی نیفتاده و فکر نمی کنم کارنامه بدی باشد.
نخستین گل جنوا توسط «استفانو استاتورا» به ثمر رسید؛ بازیکنی که در ژانویه به طور قرضی و با بند خرید دائمی از یوونتوس به جنوا ملحق شد.
آلگری در این خصوص اظهار داشت: در واقع برای استفانو خوشحالم چرا که اگر یک نفر باید به ما گل می زد دوست نداشتم کسی جز استاتورا این کار را انجام دهد؛ او پسر دوست داشتنی است و با توجه به اینکه عملا یک سال به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون پا دور از میادین بود، استحقاق گل زدن داشت.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش يوونتوس شكست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!