Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: در راستای تامین آب آشامیدنی ۸۲ طرح آب‌شیرین کن در کشور در حال اجرا است که تامین آب آشامیدنی از طریق آب‌شیرین کن در اولویت استان‌های ساحلی از جمله بوشهر است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی امشب در جلسه شورای اداری استان بوشهر در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی با بیان اینکه وزارت بهداشت و فعالان حوزه سلامت فعالیت مهمی انجام داده است اظهار داشت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید توسعه بخش سلامت و اجرای طرح تحول سلامت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: به منظور تکمیل طرح‌های  نیمه تمام از  دور سفر نخست به استان بوشهر 30 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

وی تأمین آب استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اجرای طرح طریق آب‌شیرین کن  در نوار ساحلی گفت: در راستای تامین آب آشامیدنی 82 طرح آب‌شیرین کن در کشور در حال اجرا است که تامین آب آشامیدنی از طریق آب‌شیرین کن در اولویت  استان‌های ساحلی از جمله بوشهر است.

روحانی خاطرنشان کرد: هزینه بسیار زیادی برای تامین آب از طریق شیرین‌سازی می‌شود و دولت برای آن یارانه پرداخت می‌کند.

1569 میلیارد تومان طرح در استان بوشهر افتتاح و اجرا شد77 میلیارد دلار در پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شدوزیر نفت: تولید گاز در پارس جنوبی به روزانه 660 میلیون متر مکعب افزایش یافت

در این نشست  فاز نخست مرمت قلعه ملک منصور خان در شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسید که رئیس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: برای اجرای این طرح 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

وزیر ورزش و جوانان هم در مراسم افتتاح پنج طرح ورزشی به صورت ویدئو کنفرانس گفت: این طرح‌ها به ارزش 101 میلیارد ریال افتتاح شده است.

مسعود سلطانی‌فر افزود: سالن ورزشی چند منظوره امید نخل تقی، سالن ورزشی نشاط بیدخون، سالن وررشی بانوان چریف عسلویه، زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال خورموج و دیر طرح‌هایی هستند که در این سفر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

طرح چند منظوره اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا و ۲۰۰ کیلومتری شرق کلمبو، پایتخت این کشور و در منطقه ای نسبتا محروم و خشک قرار دارد. این پروژه عظیم و منحصر به فرد شامل ساخت «۲ سد»، «تونل انتقال آب» و «دو واحد نیروگاه زیرزمینی برق آبی هریک ۶۰ مگاوات (در مجموع ۱۲۰)» می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان