Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین قسمت بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران، شب گذشته  روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

بعد از پخش ۶ قسمت از مسابقه استعدادیابی «عصرجدید»، با نمایش حیرت‌انگیز شرکت‌کننده‌های مستعد در قسمت هفتم این برنامه مهیج، هیات داوران شگفت‌زده شدند. شرکت‌کننده‌ها به رکورد‌های جهانی حمله کردند و احسان علیخانی از نگرش به استعداد در خانواده‌های ایرانی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نونهالی در این برنامه گفت: استعداد یابی در عصر جدید به به معنای فهم استعداد  و کمک به معرفی و کشف استعداد است و این یک اتفاق مشترک بین برنامه سازان، داوران، مردم و شرکت‌کنندگان است.

عظیمی نژاد توضیح داد: بعضی از شرکت کنندگان  جایگاه خوبی داشتند؛ اما نمی دانم شاید دچار استرس شدند و نتوانستند به خوبی اجرا کنند.

بشیر حسینی یکی از داوران عصرجدید هم درباره  صحبت های یک مخاطب عنوان کرد: شب گذشته یک مادربزرگ را دیدم. به من گفت: پسرم  شغل خودت را تغییر بده؛ چون هر شب شش نفرین  و یک دعا با تو همراه است!

حیایی هم از اتفاق خوب حضور همه مردم از نقاط مختلف کشور در برنامه عصرجدید صحبت کرد.

دانلود

اما؛ در اولین اجراى این قسمت عصر جدید، گروه آکروبات قنبرى با نمایش شگفت‌انگیز تعادل روى نوک چاقو  را اجرا کرد و با رأی مثبت داوران مواجه شدند.

دانلود

دومین اجرا بر عهده درسا بادامیان بود. او که استعداد «اجرا» و«سلام کردن» در فرهنگ‌هاى مختلف را نمایش داد. داوران به خاطر تسلط خوب در اجرا به او رای مثبت دادند. اما در این بخش، علیخانی و امین حیایی با حرکتی خنده دار، به زبان تبتی با هم سلام و علیک کردند که باعث خنده حضار شد.

دانلود

در اجرای سوم رکورد جهان شکسته شد؛ على بهبودى‌فر رکورد های مختلفی را در اتاق سه در چهارش زده بود و به خاطر نداشتن هزینه رکورد خود را ثبت نکرده بود؛ اما شب گذشته در برنامه عصر جدید بعد از هشت سال توانست رکورد جهانی را ثبت کند. او توانست روی مسواک به مدت یک دقیقه و ۲۸ ثانیه، توپ بسکتبال را بچرخاند. این در حالی است که رکورد قبلی چیزی حدود ۵۳ دقیقه در دستان یک ورزشکار هندی بود.  داوران نیز با دیدن این صحنه  رای مثبت دادند.

دانلود

وهاب ده‌هفت اجرای چهارم را به عهده داشت و توانست با اجراى پرقدرت آهنگى از نیما مسیحا رأی مثبت داوران را دریافت کند.

دانلود

یسرا سلیمانى قدرت خارق‌العاده ذهنی در محاسبات ریاضى داشت. او در پنجمین اجراى شب گذشته توانست هر محاسبه ریاضی را جواب صحیح بدهد؛ اما علخانی در بخشی از برنامه از داوران خواست خودشان هم چند سوال  بپرسند تا مخاطبان بدانند که از قبل با او هماهنگ نشده است. داوران آرزوی موفیت برای  او داشتند و رای مثبت دادند.

دانلود

گروه خط قرمز در حیرت حضار از نمایش گروهى-ورزشى خود، دو رای منفی دریافت کردند؛ اما با رأی‌گیری دوباره با حضور تماشاگران، به فینال شب گذشته راه پیدا کردند.

دانلود

اجرای پایانی شب هفتم عصرجدید به عهده محسن ضیایی بود و با نمایش دیدنى لیزرى خود رای مثبت را به دست آورد.

علیخانی در پایان برنامه گفت: شب عجیب و متفاوتی  بود؛ شما داوران نتوانستید کسی را حذف کنید.

بشیر حسینی ادامه داد: به نظرم شب عجایب هفتگانه بود و یکی بهترین  قاب های عصرجدید بود و اجراهای متفاوتی را شاهد بودیم.

در پایان حسن ضیایی  با نمایش دیدنى لیزرى  با رای داوران به فینال عصرجدید راه پیدا کرد. همچنین در این مسابقه نونهالی اعتبار نامه خود را به  درسا بادامیان و گروه عصرجدید به على بهبودى‌فر دادند تا بتوانند به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

حیایی درباره دلیل انتخاب ضیایی به عنوان فینالیست گفت: من از تلویزیون تشکر می کنم. اجازه دادند نمایش هایی که ما تاکنون ندیده بودیم، در صحنه عصرجدید اجرا شود.

گزارش از الهام قبادی

اینستاگرام برنامه عصر جدید برنامه عصر جدید شبکه سه بشیر حسینی کیست جدول پخش شبکه سه دانلود برنامه عصر جدید داوران برنامه عصر جدید درسا باداميان کیست على بهبودى فر کیست کشف استعداد کودک گروه آکروبات قنبرى محسن ضیایی کیست مسابقه استعداد یابی ۱۳۹۷-۱۲-۲۶مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: جدول پخش شبکه سه داوران برنامه عصر جدید مسابقه استعداد یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است

نواک جوکوویچ و تام بریدی آینده ستاره انگلیسی رئال مادرید را بسیار روشن می‌دانند.

طرفداری | تام بریدی و نواک جوکوویچ تحت تاثیر ستاره در حال ظهور دنیای فوتبال، جود بلینگام قرار گرفته است.

تام بریدی، ستاره افسانه‌ای لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL)، از تماشای عملکرد جود بلینگام در ترکیب رئال مادرید به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. بلینگام به یکی از ارکان اصلی رئال مادرید و تیم ملی انگلیس تبدیل شده و بریدی شاهد عملکرد عالی او در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا بود، جایی که ستاره جوان انگلیسی با گل پیروزی‌بخش خود نقشی کلیدی در پیروزی رئال مادرید ایفا کرد. تام بریدی در گفتگو با ESPN در مورد استعداد و توانایی‌های بلینگام گفته است.

زمانی که او از دورتموند به رئال مادرید آمد، با هم صحبت کردیم. من واقعاً از بلوغ، پختگی و استعداد او بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و شگفت‌زده شده‌ام، هرچند که البته همه این را می‌بینند. جود به خاطر چیزی که در ذهنش و چیزی که واقعاً روی آن تمرکز دارد، آینده درخشانی در پیش‌رو دارد.

بریدی تنها چهره ورزشی مشهوری نیست که از بلینگام تمجید می‌کند. نواک جوکوویچ، ستاره تنیس جهان که رکورد بیشترین عناوین گرند اسلم در تاریخ تنیس مردان را به خود اختصاص داده است، در مراسم جوایز لوریوس در دنیای ورزش گفت:

آنچه مرا تحت تاثیر قرار داد این بود که او همیشه در تلاش بود تا این حرکات را انجام دهد و توپ‌های مناسبی به او نمی‌رسید و کمی ناامید می‌شد، اما بعد منتظر فرصت مناسب می‌ماند. او جدی، حرفه‌ای، متعهد، صبور بود و ایمان داشت که فرصت مناسب درنهایت فرا می‌رسد. در زمان مناسب هم این موقعیت فرا رسید و او سرنوشت بازی را تعیین کرد. جود فقط 20 سال دارد، پس این ویژگی یک قهرمان بزرگ است.

بیشتر بخوانید:

رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد  

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد
  • رکورد تولید PVC شکسته شد
  • عملیات «وعده صادق» دهان یاوه گویان جهان را بست