Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پرونده گلیم و گبه اظهار داشت: در مرحله اول به تناسب بیش از ۳۸ میلیارد تومان تا کنون به مالباختگان پرداخت کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر هیچ مالباخته‌ای وجود ندارد که ۳۹ درصد از اموال خود را دریافت نکرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در مرحله دوم که ۲۲ اسفندماه با فاصله چهار ماه از مرحله اول پرداخت شد به روش متفاوتی صورت گرفت و آن این بود که بنا به مصوبه کمیته منتخب سران قوا افرادی که رقم‌های پایین تا ۱۰ میلیون تومان را داشتند با لحاظ پول‌هایی که از متهم گرفته و ۳۸ درصدی که مرحله اول گرفته بودند تسویه کردیم.

صادقی بیان کرد: در حال حاضر ۷۰۶۷ نفر با پرداخت ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در مرحله دوم به طور کامل از گردونه خارج کردیم.

وی افزود: افرادی که سپرده آن‌ها بیش از ۱۰ میلیون بوده به همه آن افراد نفری ۱۰ میلیون با کسر ۳۹ درصد به اضافه پولی که از متهم دریافت کردند، پرداخت شد.

صادقی گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۵۴۷ باقی مانده‌اند که طلب این افراد حدود ۷۰ میلیارد تومان است مراحل فروش اموال و تسویه کردن با این افراد به صورت جدی در دستور کار است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که در سه ماهه اول سال ۹۸ تمام مال باختگان به اموال خود برسند کابوس گلیم و گبه در بهار ۹۸ ایستگاه پایانی خود برسد.

انتهای  پیام/ز


در سه ماهه اول سال ۹۸ تمام مال باختگان به اموال خود برسند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات

به گزارش «تابناک» محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دریافت زیر میزی از بیماران توسط برخی پزشکان، گفت: دریافت وجه اضافه بر تعرفه  در هر صنفی تخلف است و  برخی از پزشکان تحت عناوین مختلف اقدام به اضافه دریافتی از بیمار می‌کنند که تخلف است و با اولویت بررسی می شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: گروکشی از بیمار در زمانی که نیازمند دریافت خدمات پزشکی است و مجبور کردن به پرداخت پول اضافه، سکه، ارز و یا موارد مشابه تخلف بوده و در صورت تشکیل پرونده از متولیان وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی پرونده ای تشکیل شود؛ سازمان تعزیرات حکومتی برای کمک به مردم و جلوگیری از تضییع حق سلامت عمومی با جدیت برخورد می کند.

اسفنانی بخشی از عملکرد این سازمان در حوزه زیر میزی پزشکان را رسیدگی به ۵۱۹ پرونده در چهار ماه عنوان کرد که منجر به جریمه ۱۷ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریالی پزشکان متخلف شد.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند