Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-فرمانده انتظامي شرق استان تهران گفت : ماموران شرق استان تهران به نرم افزار هوشمند موبايل مجهز مي شوند.
به گزارش خبرگزاري آريا از ورامين، سردار عبدالرضا ناظري در نشست خبري چهارشنبه آخر سال و عيد نوروز که در سالن اجتماعات فجر فرمانده انتظامي شرق استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: فرمايشات رهبري در خصوص گام دوم انقلاب است که بايد در دستور کار قرار همه  گيرد، عمل کردن به بيانيه گام دوم مي تواند پيشرفت کشور را دو چندان کند و اين بيانيه خون تازه به نظام و انقلاب بخشيده که مي توانيم با اجراي آن موافق باشيم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: رسانه محوري ترين نقش را در گام دوم بيانيه رهبري بر عهده دارد و نقش رسانه ها در انقلاب چشمگير بوده و خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع رساني نقش برجسته اي ايفا مي کنند.
فرمانده انتظامي شرق استان تهران افزود: پليس اين اعتقاد را دارد که رسانه ها در خط مقدم نظم اجتماعي قرار دارند و نقش محوري را بر عهده دارند و از زحمات اصحاب رسانه که نقش بسيار ارزشمندي بر عهده دارد تقدير مي کنم و اميدوارم در ايام نوروز هم کمک حال ناجا باشند.
فرمانده نيروي انتظامي شرق استان تهران  افزود: تردد عمده مسافران در ايام نوروز در محور هراز، فيروزکوه و محور امام رضا(ع) مي باشد که بايد با پليس همکاري ويژه اي داشته باشند.
وي تصريح کرد: دو قرار گاه جهت پوش و خدمات رساني به مسافران در شهرستانهاي شمالي و شهرستان ورامين مستقر خواهند شد و 3500 پليس در ايام نوروز نقش امنيت را بر  عهده دارند.
عظيمي توحيد:
ناظري گفت: بيش از 36 گشت موتوري در 7 شهرستان با گشت هاي مستمر از منازل مردم در ايام نوروز مراقب خواهند کرد.
وي بيان داشت: پليس در چهارشنبه آخر سال حضور فعال خواهد داشت و با افرادي که قصد هنجار شکني داشته باشد برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامي شرق استان تهران خاطرنشان کرد: اطلاع رساني رسانه باعث مي شود که کمترين مشکل و آسيب را داشته باشيم و در سال جديد نيز کمتر خواهد شد.
ناظري گفت: در حال حاضر نرم افزار هاي هوشمند جاده اي و دوربين هاي امنيت در مسيرهاي تردد نصب مي شود و مسيرهاي تردد شرق استان تهران تا حدود به نرم افزار هاي امنيتي و دوربين هاي پيشرفته مجهز خواهد شد.
وي تصريح کرد: به مناسب سال نو، يک بالگرد براي کنترل جاده هاي شرق استان تهران توسط هوا فضاي ناجا در اختيار فرماندهي شرق قرار گرفته است تا معابر و جاده ها از طريق بالگرد کنترل شود.
اين مسوول تاکيد کرد: بيشترين عامل تصادفات عوامل انساني است و 85 درصد تصادفات در سي کيلومتري شهرها صورت مي گيرد که بايد مديريت شود.
فرمانده انتظامي شرق استان تهران اظهار کرد: نيروهاي پليس راهرو شرق استان تهران به نرم افزار هوشمند موبايل مجهز هستند ودر اين طرح از کاغذ ديگر استفاده نخواهد شد و بصورت آنلاين اين اقدامات جهت جريمه و ثبت تخلفات انجام مي شود.
وي  ياد آور شد: با تجميع پليس 110 در مرکز فرماندهي شرق استان تهران‌مستقر در ورامين است که در سال 97 تعداد بيش از 515 هزار تماس گرفته شد و امسال تماس هاي مردم با پليس دو برابر شده و اين افزايش اعتماد مردم با پليس را نشان ميدهد و تعداد تماس عملياتي  نسبت به سال گذشته 29 درصد افزايش يافته است.
ناظري اذعان داشت: کشف سلاح در شرق استان تهران نسبت به سال گذشته 13 درصد افزايش داشته است. وجود سلاح در بين مردم بسيار خطرناک است، بايد به جد اين موارد را پيگيري کنيم و پليس بع هيچ فردي اجازه نميدهد که فرد متخلف را مجازات نمايد.
فرمانده انتظامي شرق استان تهران خاطر نشان کرد:  افزايش 31 درصدي در 
در برخورد با اراذل اوباش را در شرق استان تهران داشته ايم.
وي گفت: در ديار 15خرداد 30 هزار مجوز تردد خارج از کشور صادر شده‌ است که بيشتر آن براي عتبات عاليات بود.
ناظري گفت: شرق استان تهران در سرقت هاي مسلحانه کاهش 13در صدي داشت و کاهش 15درصدي در اقدام به وجود داشت و در اين خصوص کمتر از يک هفته قاتلين دستگير شده اند.
فرمانده انتظامي شرق استان تهران  در پايان گفت: در خيلي از عرصه ها خدمات رساني خوبي داشتيم و هدف از اين اقدامات رضايتمندي مردم است و دفاتر پليس +10 به صورت کشيک در ايام نوروز  خدمات رساني مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماموران شرق استان تهران نرم افزار هوشمند موبايل مجهز مي شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل