Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم تجلیل از مربیان، ورزشکاران، دست اندرکاران هیات کشتی بسیج سپاه امام رضا (ع) با حضور؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی؛ فرمانده سپاه ناحیه عمار، سرگرد پاسدار مسعود نظام مسئول باشگاه مقاومت، مهندس خورشیدی و دکتر ابراهیم رضا قلی زاده مسئول هیات کشتی خراسان رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گرایلی عنوان کرد: ایجاد بستر لازم برای فعالیت ۲۰ کانون کشتی در سطح استان، برگزاری مسابقات بین کانون‌های بسیج در طرح تابستان از اقدامات سال جاری بود که در این میان؛ تیم این مناطق توانست به مقام قهرمانی منتخب نواحی در مسابقات لیگ استانی کشتی دست پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد با اشاره به اینکه «طرح پایش و پرورش که شامل اردو‌های ورزشی در سطح کشور است در حال برگزاری است» افزود: این هیئت توانست مقام چهارم در مسابقات قهرمانی کشوری نوجوانان بسیج را کسب کند که این مقام پس از گذشت چهار سال به دست آورده شده است که از افتخارات کسب شده این هیئت در سال ۹۷ بوده است.

وی خبرداد: در سال ۹۸، ۳۰ پایگاه استعدادیابی در کلیه رشته‌ها در سطح استان راه اندازی خواهد شد که حداقل پنج پایگاه آن به کشتی اختصاص خواهد یافت.

گرایلی گفت: یک پایگاه در ناحیه بلال مجهز به تشک کشتی و تشک جودو توسط مسئول اجرایی در اختیار کشتی گیران قرار خواهد گرفت.

در پایان مراسم از تمام عوامل اجرایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

مراسم یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در مسجد امیرالمومنین شهر چغابل شهرستان رومشکان استان لرستان برگزار شد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه (ع) بخش مرکزی این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شندآباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجلیل از دست اندرکاران رادیو مقاومت
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد