Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان؛ در راستای مسئولیت های اجتماعی و تکریم از خانواده شهدا طی  برنامه مدون  فرهنگی که از نیمه دوم سال 95 توسط بانک مهر اقتصاد آغاز شده است، در پایان سال 97 با 40 خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم  در استان زنجان دیدار و از آنها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا خاتمی رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد  استان زنجان در این دیدارها با اشاره به جایگاه والای شهادت افزود: شهدا با تقدیم با ارزش ترین داشته خود که همان جان انسان است در راه خدا و وطن، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آورده اند.

خاتمی در ادامه افزود: عمر هر انسانی ناگزیر روزی به اتمام خواهد رسید و چه ارزشمند است که پایان این عمر، شهادت در راه خداوند باشد.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان  زنجان، شهیدان را اسوه های ایثار و از خود گذشتگی دانست و عنوان کرد: شهیدان در دامان خانواده هایی پرورش یافته و تربیت شده اند که همچنان به عنوان فعالان عرصه های مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی سرآمد هستند و در این راستا ایفای نقش می کنند .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند