Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد رشت، آیت الله رسول فلاحتی در مراسم تقدیر و تشکر از مسئولان کارگروه ها و فعالان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان با اهدای تقدیرنامه ای از دکتر ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قدردانی کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: «اینجانب ضمن حمد و سپاس از عنایات بیکران حضرت حق تعالی و شکر نعمت برخورداری از ملتی آگاه و همیشه در صحنه ، مراتب قدردانی و تشکر خود را از همراهی مجدانه شما جهت زمینه سازی و برگزاری شایسته برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان به ویژه راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام داشته و از درگاه خداوند منان ، مزید توفیقات و تاییدات الهی را برای همه خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی مسئلت می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

78 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دکتر ابراهیم چیرانی امام جمعه رشت نماینده ولی فقیه در گیلان آیت الله فلاحتی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امام جمعه رشت نماینده ولی فقیه در گیلان آیت الله فلاحتی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود