Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@09:26:46 GMT

کشف حدود یک میلیارد ریال چک پول تقلبی در اراک

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۱۰۳

ساعت 24- فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات پلیس شهرستان اراک، ۹۷۸ میلیون ریال چک پول تقلبی کشف شد و چهار نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ امیر مختاری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: تیمی از مأموران کلانتری ۱۷ شهرستان در یکی از مناطق شهری به یک دستگاه خودروی سواری مظنون شدند و در استعلام انجام شده، مشخص شد که پلاک نصب شده بر روی این خودرو، سرقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: در یک عملیات برنامه ریزی شده این خودرو متوقف و چهار سرنشین آن دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند.

مختاری اضافه کرد: در بازرسی انجام شده از خودروی این افراد ۹۷۸ میلیون ریال چک پول تقلبی و ۲ فقره چک سفید امضا کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی از افراد دستگیر شده، همچنان ادامه دارد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: چک پول های 50 هزار تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان