Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد: تا کنون هیچ پیشنهاد ویژه ای از طرف واشنگتن در خصوص خلع سلاح و ثبات راهبردی دریافت نکرده ایم.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این خصوص گفت: تا کنون هیچگونه پیشنهاد روشنی از طرف آمریکا در این باره دریافت نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنان پسکوف در واکنش به مصاحبه چند ساعت گذشته جان بولتون مشاور امنیتی کاخ سفید بود که گفته بود: چین نیز به همراه روسیه باید در مذاکرات کنترل تسلیحاتی حضور داشته باشد.

کد خبر 4570752

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف جان بولتون خلع سلاح هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد

سخنگوی کرملین در مصاحبه‌ای که امروز (سه شنبه) منتشر شد گفت، هر نشست جهانی صلح درباره اوکراین که روسیه را کنار بگذارد، به سادگی «پوچ» است و با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به روزنامه Argumenty I Fakty گفت، روسیه برای حفاظت از خودش در برابر غرب جنگ با اوکراین را ۲ سال است ادامه می‌دهد.

پسکوف که این مصاحبه را روز پنجشنبه و یک روز پیش از حمله تروریستی به سالن کنسرت کرکوس در حومه مسکو انجام داد، گفته است: آیا مشکل اوکراین بدون مشارکت روسیه قابل حل است؟ پاسخ روشن است. خیر.

وی در ادامه گفت: اوکراین به ابزاری در دست غرب جمعی تبدیل شده تا با کمک آن فشار بیشتری بر روسیه وارد و روسیه را مهار کند و کشور به حاشیه بکشاند در حاشیه توسعه رها کند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستار برگزاری نشست جهانی صلح شده و اوایل سال جاری میلادی نیز سوئیس اعلام کرد که میزبان چنین نشستی خواهد بود و درباره تاریخ و جزئیات دیگر این نشست گفت‌وگوهایی در جریان است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهور روسیه طرح صلح اوکراین را که خواستار خروج نیروهای روس و احیای مرزهای سال ۱۹۹۱ کی‌یف، از جمله کریمه می‌شود، غیرقابل اجرا خوانده است.

پسکوف همچنین تاکید کرد که این طرح قابل فکر کردن هم نیست و همچنین طرح‌هایی را که در اتحادیه اروپا و دیگر کشورها برای به دست گرفتن کنترل منافع از دارایی های روسیه و مصادره و استفاده آنها به نفع اوکراین مطرح شده، مورد انتقاد قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • روسیه: قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه باید اجرا شود | دلیل وتوی قطعنامه آمریکا مشخص شد
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا