Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:10:29 GMT

سه قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در تالش ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۲۲۲

سه قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در تالش ضبط شد

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی تالش از کشف و ضبط سه قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از افراد فاقد پروانه شکار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین جمال دار عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، امروز این اسلحه های شکاری را در یکی از روستاهای تالش از سه فرد فاقد پروانه شکار کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حمل و نگهداری بدون مجوز سلاح شکاری، مغایر قانون و مخل امنیت اجتماعی است و سه متهم 34، 38 و 39 ساله این اسلحه ها برای تعیین جزا به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: باید مقررات شکار از سوی شکارچیان رعایت شود و به مردم توصیه می شود هر گونه مورد مشکوک به نگهداری، حمل یا استفاده غیرمجاز از سلاح را به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسلحه غيرمجاز نيروي انتظامي تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم خلبان ستاد نعمت الله صدقی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور معاون رئیس جمهور در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نقش مهم و برجسته‌ای داشت.

وی اضافه کرد: مجموع ارتش در استان بوشهر شامل نیروی هوایی، دریایی و پدافند در دوران دفاع مقدس در پاسداری از میهن حماسه‌ها آفریند و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: پایگاه ششم شکاری تنها ۲ ساعت پس از حمله عراق به ایران اسلامی با کمک مجموعه پدافند نخستین پاسخ را به رژیم بعث عراق داد.

وی یادآور شد: حماسه هفت آذر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مجموعه ارتش مستقر در استان بوشهر در آب‌های سرزمینی خلیج فارس نیز هیچ وقت از یاد نخواهد رفت.

صدقی ادامه داد: مجموعه ارتش در استان بوشهر تا پای جان و توان در حفاظت از مرزهای میهن اسلامی تحت امر فرمانده کل قوا ایفای نقش خواهند کرد.

کد خبر 6081904

دیگر خبرها

  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار