Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران گفت: برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و زیربنایی در استان بوشهر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های مختلف اختصاص یافته است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است اظهار داشت: برای تحقق مطالبات مردم نشست‌های مختلفی برگزار شد که پیش‌بینی می‌شود در راستای تحقق مطالبات مردم گام‌های اساسی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس جمهور با اشاره به اینکه در این سفر پروژه‌های مهمی به بهره‌برداری رسید افزود: چهار فاز پارس جنوبی با ظرفیت 100 میلیون مترمکعب گاز در روز امروز افتتاح شد.

 وی افزود: در پنج سال گذشته 15 فاز پالایشگاهی در استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی به بهره‌برداری رسیده است.

 رئیس جمهور با اشاره به اینکه 449 پروژه در حوزه کشاورزی و آبخیزداری در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده یادآور شد: پروژه‌های مهمی در بخش کشاورزی، آبیاری و آب‌شیرین کن عملیات اجرایی آن در استان بوشهر آغاز شده است.

وی افزود: امروز 449 طرح در بخش‌های آب و خاک و آبخیزداری به بهره‌برداری رسید که این نشان می‌دهد استان بوشهر در این بخش پویا و سرزنده است.

رئیس جمهور: 100 میلیون متر مکعب گاز به ظرفیت کشور افزوده شدرئیس جمهور: تولید بنزین در کشور 2 برابر شدبوشهر| رئیس جمهور 26 اسفندماه به شهرستان کنگان سفر می‌کند

روحانی با اشاره به اینکه در این سفر یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است افزود: دولت موظف است این میزان اعتبار را تا تکمیل طرح‌های مورد نظر تخصیص دهد.

رئیس‌جمهور اجرای طرح‌های آب‌شیرین کن را یکی از طرح‌های مهم در این سفر دانست و افزود: سه پروژه آب‌شیرین کن در شهرهای مختلف استان بوشهر امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد و این در حالی  است که دو پروژه آب‌شیرین کن دیگر فعال است.

وی در ادامه افزود: در تابستان سال آینده تلاش می‌شود اعتبارات مورد نیاز تامین شود.

روحانی  گفت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر 180 میلیارد تومان از محل اعتبار تنش آبی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت

رئیس جمهور دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت برگزار شد،  پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا  معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای  تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه  همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی  رئیسی از مسولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه ها را صادر کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • (ویدیو) اجرای آهنگ «خوش به حالت تکه سنگ» در شبکه نسیم
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی