Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:13:35 GMT

مهمان ویژه مراسم ازدواج مسوت اوزیل کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۵۲۳

مهمان ویژه مراسم ازدواج مسوت اوزیل کیست؟

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، از رجب طیب اردوغان برای مراسم ازدواج خود دعوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل و پیش از آغاز جام جهانی، ملاقاتی بین رجب طیب اردوغان با مسوت اوزیل و ایلکای گوندوغان، دو ستاره آلمانی حاضر در لیگ برتر در لندن انجام شد و دامنه حواشی این اتفاق به حدی بود که در نهایت باعث خداحافظی مسوت اوزیل از تیم ملی آلمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هواداران تیم ملی آلمان انتقادات زیادی به خاطر این ملاقات نسبت به اوزیل روا داشتند و در نهایت این هافبک خلاق آلمانی با انتشار دو بیانیه بلندبالا و انتقادات فراوان از روحیه به زعم او نژاد پرستانه، تصمیم گرفت دیگر برای تیم ملی آلمان بازی نکند.

 

در آن مقطع اوزیل تاکید داشت ملاقات وی با رجب طیب اردوغان هرگز جنبه سیاسی نداشته و هر گاه تیم ملی آلمان نتیجه بگیرد، اوزیل یک آلمانی تمام عیار محسوب می شود اما در صورت ناکامی، به وی انگ مهاجر زده می شود.

 

حالا نشریه مترو مدعی شد مراسم ازدواج مسوت اوزیل با آمین گولش به زودی برگزار خواهد شد و هافبک آلکمانی از رجب طیب اردوغان برای شرکت در این مراسم دعوت کرده تا به نوعی نشان دهد همچنان روی مواضع سال قبل خود پافشاری کرده و از ملاقات با رجب طیب اردوغان پشیمان نیست.

آرسنال مسوت اوزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: از وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ، مه در خراسان شمالی خبر داد.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را ظهر سه شنبه و زمان پایان آن را صبح پنجشنبه در خراسان شمالی عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر این سامانه را در ظهر سه‌شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه را در اغلب مناطق استان به ویژه نیمه غربی و بخش‌هایی از شرق شامل شهرستان‌های مانه، سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم، بخش‌هایی از بجنورد و شیروان عنوان کرد.

داداشی بیان کرد: چهارشنبه بعدازظهر تا پنجشنبه صبح اغلب نقاط خراسان شمالی به ویژه شرق، جنوب شرق و مرکز استان شامل شهرستان‌های شیروان، فاروج، بجنورد، بام و صفی آباد، اسفراین تحت تأثیر این هشدار قرار خواهند گرفت.

وی از کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی خبر داد و اثرات مخاطره‌ای این هشدار هواشناسی را کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت عنوان کرد.

کد خبر 6084865

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت
  • ناو آلمانی از ماموریت دریای سرخ خارج شد