Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@19:11:38 GMT

چند راه ساده برای برق انداختن آینه

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۷۹۸

چند راه ساده برای برق انداختن آینه

چند راه ساده برای برق انداختن آینه

۱/۳ پیمانه آمونیاک را داخل ۱ گالن آب گرم بریزید. با اسفنج آینه را تمیز کنید.
همچنین می‌توانید آن را داخل اسپری ریخته، مستقیم روی آینه بپاشید و با یک دستمال بدون پرز آینه را تمیز کنید. در صورت نبود آمونیاک از سرکه استفاده کنید.

روش دوم

سرکه سفید را داخل یک کاسه بریزید. یک برگ روزنامه را مچاله کنید و داخل سرکه فرو برید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آینه را تا زمان خشک شدن چند بار با آن تمیز کنید. از یک روزنامه خشک یا یک پارچه نرم و تمیز برای برق انداختن آینه استفاده کنید.

روش سوم

۲ پیمانه الکل سفید را با ۲ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و ۲ پیمانه آب خوب ترکیب کنید و داخل یک بطری اسپری ریخته، مستقیم روی آینه بپاشید. با یک دستمال بدون پرز یا دستمال کاغذی مخصوص دستشویی آن را تمیز کنید.

روش چهارم

لک مواد آرایشی مثل تافت و اسپری‌های مو به سختی از روی آیینه پاک می‌شن. راهی که دارید درست کردن یه محلول خونگیه. کمی شامپوی براق‌کننده مو رو با کمی آب ولرم مخلوط و روی آیینه اسپری کنید. حواس تون باشه که دستمال تون پرز نده. محلول آب و الکل هم یه پاک کننده خوبه. آیینه و سرامیک جا‌های مرطوبی مثل حموم رو هم که لک آب می‌گیرن با محلول آب و جوش شیرین تمیز کنین.

راه کار مناسب برای پیشگیری از بخار کردن آینه حمام
اگر هواکش حمام بدرستی کار نمی‌کند هنگام باز بودن شیر آب داغ، بخار روی آینه را می‌پوشاند چاره کار خمیر ریش است. چنانچه قدری خمیر ریش روی آینه بمالید و بعد با یک حوله آن را پاک کنید، آینه دیگر بخار نمی‌کند. این کار باید حداقل ماهی یک بار تکرار شود.

منبع: دلگرم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خانه داری مرتب کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رزاقی مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه فصل گل دادن درختان مرکبات آغاز شده است، گفت: باغداران برای مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌های خسارتزای درختان میوه توصیه‌های کمیته پیش آگاهی آفات و بیماری‌های باغات سیاه ریشه را جدی بگیرند.

او افزود: باغداران برای اطلاع دقیق از زمان مبارزه با آفت، با ارایه نمونه به کلینیک‌های گیاهپزشکی و دریافت نسخه گیاهپزشکی نسبت به مبارزه به موقع با آفت روی درختان آلوده اقدام کنند.

رزاقی گفت: اگر درخت دچار ضعف عمومی است توصیه می شود هنگام سمپاشی، کودهای محلول و ریزمغذی های مکمل به محلول های سمپاشی اضافه شود.

او افزود: در زمان سمپاشی عمومی، بستگی به اینکه درخت آلوده باشد یا خیر، با نظر کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی از این درختان بازدید می شود و اگر آلوده به حشرات مکنده و بیمارهای قارچی و آفت باشد توصیه می شود با ترکیبی از سموم قارچ کش، حشره کش و کنه کش به انضمام مکمل های غذایی محلول پاشی و سم پاشی درخت انجام شود تا درخت حالت طبیعی خود را پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»