Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@20:07:20 GMT

لاتزیو، پارما را در هم شکست

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۸۵۶

لاتزیو، پارما را در هم شکست

آتالانتا از شکست مقابل کیه‌ووی قعرنشینبه سختی گریخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا از ساعت 17 و30 دقیقه 3 دیدار برگزار شد که لاتزیو پارما در در هم شکست و آتالانتا به سختی مقابل کیه وو به تساوی دست یافت.

نتیجه 3 دیدار برگزار شده به شرح زیر است:

لاتزیو 4 - پارما یک

آتالانتا یک - کیه وو یک

امپولی 2 - فروزینونه یک

در جدول لاتزیو با 45امتیاز ششم و پارما با 33 امتیاز یازدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سری آ ایتالیا فوتبال لاتزیو کیه وو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: بازنده دانستن من به خاطر نبردن جام حماقت است!

سرمربی تیم فوتبال آتالانتا ناکام توصیف شدن او به خاطر نبردن جام را نشانه‌ای از حماقت دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از باثبات‌ترین و بدون شک موفق‌ترین مربیان کالچو در چند سال اخیر، جان پیرو گاسپرینی سرمربی تیم فوتبال آتالانتا بوده است. آبی‌و‌‌مشکی‌پوشان برگامو از سال 2016 که گاسپرینی هدایت‌شان را عهده‌‌دار شد؛ از تیمی که معمولاً در نیمه دوم جدول پرسه می‌زد، به کابوسی برای بزرگان لیگ و یک مدعی ثابت برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی تبدیل شده‌اند. عملکرد خوب آنها اما محدود به کالچو نبوده و در رقابت‌های اروپایی هم دست به کارهای بزرگی زده‌اند که آخرین نمونه‌اش حذف لیورپول از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپای فصل جاری با کسب پیروزی 3 بر صفر در خانه حریف بوده است. با این وجود برخی او را به دلیل نبردن جام با آتالانتا یک بازنده توصیف می‌کنند که این به مذاق سرمربی 66 ساله آتالانتا خوش نیامده است.

کلوپ: آتالانتا با شایستگی به مرحله بعد راه پیدا کرد

گاسپرینی که تیمش اکنون در رده پنجم جدول سری A ایستاده و هنوز شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را دارد، در پاسخ به این سؤال که آیا او هم خودش را به خاطر نبردن جام با تیم منطق برگامو ناکام یک بازنده می‌داند، گفت: من نباید درباره خودم چنین نظری بدهم. به نظرم فصل ما تا همین جا هم عالی بوده است و هر اتفاقی که از الان تا انتهای فصل رخ دهد هم عالی می‌ماند. به عقیده من زدن برچسب بازنده به یک نفر به خاطر نبردن جام نشانه حماقت است. پس حتما شما هم به خاطر اینکه یک خبرنگار هستید نه سردبیر یک روزنامه بازنده هستید، این‌طور است؟ اگر قرار باشد با چنین طرز تفکری به انسان‌ها نگاه کنید که نیمی از مردم دنیا بازنده‌اند و باید خودشان را بکشند.

سرمربی آتالانتا افزود: قضاوت و ارزیابی انسان‌ها با چنین معیاری احمقانه است. هر آدمی برای رسیدن به هدف خود تمام تلاشش را می‌کند تا عزیزانش و آنهایی که دوست‌شان دارد را هم خوشحال کند. هواداران آتالانتا قدردان کارهای من هستند و برای من همین یک موفقیت است. شاید کاپ لیگ قهرمانان یا اسکودتو نبرده باشیم اما همین رضایت هواداران هم مرا خوشحال می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پارما و کومو در آستانه صعود به سری آ
  • گاسپرینی: بازنده دانستن من به خاطر نبردن جام حماقت است!
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک