Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فتح الله زاده مدیر باسابقه فوتبال از احتمال تغییرات در برنامه نود و شبکه ورزش استقبال کرد.  او در مورد پیشنهاد قائم‌مقامی شبکه ورزش به فردوسی پور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: عادل فردوسی پور در دوران حضورش در برنامه نود توانست مخاطبان زیادی داشته باشد و زحمات زیادی برای این برنامه کشید و بنده معتقدم او می‌تواند در شبکه ورزش تحول خوبی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برنامه نود و احتمال تغییراتش اظهار کرد: تغییرات در همه جا وجود دارد یک روز مدیران من تصمیم گرفتند مرا از مدیر عاملی بردارند و من این را حق آن‌ها می دانستم، امروز هم تغییرات از جانب مدیریت باید اجرا شود، البته خود فردوسی پور هم از افرادی بود که از مدیریت تکراری گلایه داشت و معتقد بود باید تغییرات ایجاد شود و امروز طعم تغییرات را خواهد چشید.

فتح الله زاده در مورد اجرای فردوسی پور در برنامه نود طی سال‌های گذشته گفت: عادل با من در برنامه رنگی عمل می‌کرد و طرفدار تیم خاصی بود و هر بار در برنامه‌های مختلف مرا به چالش می‌کشید، چون از یک تیم خاص حمایت می‌کرد، اما بنده او را بخشیدم.

بیشتر بخوانید:

فتح الله زاده: رفتار مجیدی در قبال مامور راهنمایی و رانندگی درست نبود

فتح الله زاده: دایی یا قلعه نویی باید برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شوند / درباره جذب پاتوسی همه نقش دارند

واکنش فتح الله زاده به حواشی بوجود آمده درباره سلیمی و ملی پوشان فوتبال + فیلم

انتهای پیام/

واکنش فتح الله زاده به تغییرات در برنامه نود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران استان

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، «محمدعلی ملک زاده» مدیر کل بحران استان ضمن اعلام آماده باش این مدیریت با توجه به احتمال خسارت گسترده در بخشهای مختلف استان، از انجام اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در این باره خبر داد.

وی به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان یزد اشاره و عنوان کرد: منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است.

وی به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: همشهریان از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

ملک زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ و نیز گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم می‌خواهیم از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228098 برچسب‌ها مدیریت بحران مدیریت شهری بارش باران سامانه بارشی

دیگر خبرها

  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود