Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@06:44:58 GMT

چلسی مغلوب اورتون شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۰۷۸

بازیکنان تیم چلسی یکشنبه شب و در ادامه برگزاری رقابت های هفته سی و یکم لیگ برتر جزیره درحالی مغلوب اورتون شدند که به پیروزی در این دیدار نیاز فراوان داشتند. آفتاب‌‌نیوز : شاگردان «مائوریتسو ساری» که برای بقا در جمع شش تیم برتر لیگ جزیره و کم کردن فاصله خود با صدر جدول بر روی امتیازات این دیدار حساب ویژه ای باز کرده بودند با ارائه یک بازی صد درصد هجومی به دنبال پیروزی در این میدان بودند اما در عمل ناموفق بوده و با غافلگیری مقابل حریف خود شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان چلسی در بیش از 64 درصد زمان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار خود داشتند، آنان 13 حمله موفق بر روی دروازه حریف طراحی کرده که چهار حمله آنان در چارچوب اما با بدشانسی هیچ کدام از موقعیت های به دست آمده به گل تبدیل نشد.
در این دیدار که در ورزشگاه «گودیسون پارک» شهر لیورپول برگزار شد بازیکنان تیم میزبان با نتیجه دو بر صفر حریف نامدار خود را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند دیدار برابر یکی از تیم های مهم لیگ برتر را از آن خود کردند.
«ریچارلیسون» مهاجم برزیلی اورتون در دقیقه 49 و «گیلوی سیگرسون» ایسلندی گل های این تیم را در دقیقه 72 درون دروازه تیم چلسی جای دادند و نام خود را درجمع گلزنان به این تیم نامدار ثبت کردند.
تیم چلسی هر چند در این دیدار شکست خورد اما با 57 امتیاز همچنان رده ششم را در اختیار خود نگاه داشت.
این درحالی است که بازیکنان تیم اورتون با کسب هر سه امتیاز این دیدار تیم خود را 40 امتیازی کرده و با یک پله صعود به رده یازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کردند.
تیم لیورپول ساعتی قبل با برتری برابر تیم فولهام 76 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم منچسترسیتی، بار دیگر در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اورتون چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل چهارم کول پالمر به اورتون از روی نقطه پنالتی (چلسی 5-0 اورتون)

گل چهارم کول پالمر به اورتون از روی نقطه پنالتی (چلسی 5-0 اورتون)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • گل آلفی گیلچریست به اورتون (چلسی 6-0 اورتون)
  • گل چهارم کول پالمر به اورتون از روی نقطه پنالتی (چلسی 5-0 اورتون)
  • گل نیکولاس جکسون به اورتون (چلسی 4-0 اورتون)
  • گل دوم کول پالمر به اورتون (چلسی 2-0 اورتون)
  • گل زیبای کول پالمر به اورتون (چلسی 1-0 اورتون)
  • چلسی - اورتون؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین