Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: امیدواریم خانواده‌ها و والدین در چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند تا مشکلی برای فردی ایجاد نشود. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شوراها و روستاهای استان که در سالن جلسات شورا برگزار شد، با اشاره به وضعیت کوله‌بران اظهار داشت: کوله‌بری در استان کردستان برای همه مردم و مسئولان دردآور و زجرآور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به وضعیت معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: مردم علی‌رغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی پای نظام و انقلاب خود ایستاده و وفادار مانده‌اند اما باید اعتراف کنیم که مسئولان آن گونه که شایسته مردم استان باشد به آنان خدمت‌رسانی نکرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: در اوایل انقلاب مردم غیور، ایثارگر و پیشمرگان مسلمان کُرد با رشادت و شجاعت تمام استان را از دست گروهک‌هایی که با حمایت آمریکای جنایتکار قصد تجزیه کردستان را داشتند، نجات دادند و نگذاشتند دشمنان نظام به اهداف شوم خود برسند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از کشف 6 هزار و 888 راس احشام قاچاق در طول سال‌ جاری در استان خبر داد و گفت: امسال کشفیات قاچاق دام زنده در کردستان نسبت به سال گذشته صد درصد افزایش داشته است.

آزادی بر ضرورت مقابله جدی با هر گونه قاچاق در مرزهای کردستان تاکید کرد و افزود: امیدواریم قیمت گوشت بیش از این افزایش نداشته باشد. 

تبریز| حبس و جزای نقدی در انتظار مخلان امنیت و آرامش اجتماعی چهارشنبه آخر سالآتش‌نشانان چهارشنبه آخر سال در بیش از 20 نقطه بیرجند مستقر می‌شوندآماده باش 20 اکیپ آتش‌نشانی شهرکرد در چهارشنبه آخر سال

وی «بیکاری» را منشاء و مادر اکثر جرائم دانست و اظهار کرد: تصمیم نیروی انتظامی، مسئولان استان و اعضای شورای توسعه و امنیت پایدار آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام «بازگشایی مرزها به‌ویژه بازارچه سیران‌بند بانه» است چرا که رونق و بازگشایی مرزها در رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و کاهش جرائم بسیار موثر است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه امروزه جرائم فضای مجازی به شدت افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته میزان جرائم اخلاقی در فضای مجازی 47 درصد و جرائم مالی 26 درصد بود که امسال میزان جرائم مالی به 52 درصد افزایش و جرائم اخلاقی نیز به 33 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی از استقرار کلانتری در شهر صاحب خبر داد و درباره کمبود پاسگاهای نیروی انتظامی در برخی از شهرستان‌ها گفت: توسعه و گسترش پاسگاه نیاز به مصوبه ستاد کل دارد و باید مراحل خاص خود را طی کند.

آزادی از موافقت تمام مسئولان و نیروی انتظامی با برپایی مراسمات شادی نوروز و چهارشنبه‌سوری در استان خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم خانواده‌ها و والدین در چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند تا مشکلی برای فردی ایجاد نشود.

فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: باید خود مردم جشن‌های نوروزی را به‌خوبی مدیریت کرده و اجازه ندهند که ضد انقلاب با حضور در برخی از روستاها و با استفاده از پرچم یا نمادهای ضد ارزشی و ضدانقلاب به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/ح

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم