Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:31:22 GMT

سیلاب محورهای طبس - اصفهان و طبس - بشرویه را بست

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۳۲۳

سیلاب محورهای طبس - اصفهان و طبس - بشرویه را بست

بیرجند - ایرنا - فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: محور طبس - اصفهان و طبس - بشرویه در استان به دلیل بارش باران، آبگرفتگی و طغیان سیلاب بسته شد.

سرهنگ علیرضا رضایی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بارش باران و طوفان در اکثر محورهای مواصلاتی استان، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی با خودوری جلویی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین تردد در 2 محور فردوس - دیهوک و بالعکس و بشرویه - فردوس و بالعکس که ساعاتی پیش به دلیل وقوع طوفان و گرد و غبار ممنوع اعلام شده بود، رفع ممنوعیت شد و تردد در آن ها امکان پذیر است.
براساس گزارش هواشناسی در بیشتر شهرستان های خراسان جنوبی هوا ابری و نیمه ابری با وزش شدید باد و گرد و غبار و کاهش دید افقی همراه است.
7556*6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بسته شدن راه ها سيلاب و بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • (تصاویر) طوفان نارنجی آتن را بلعید!
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان