Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@14:10:31 GMT

فرار نظامیان صهیونیست از کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۴۵۳

فرار نظامیان صهیونیست از کرانه باختری

به گزارش جهان نيوز به نقل از العهد، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به فرار نظامیان رژیم صهیونیستی از محلی در کرانه باختری که در آن عملیات ضد صهیونیستی انجام شد، اذعان کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت فاش کرد که برخی نظامیان صهیونیست از محل عملیات در سلفیت در کرانه باختری از بیم هدف قرار گرفتن از سوی فرد فلسطینی انجام دهنده عملیات فرار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی فرار نظامیان این رژیم از مقابل یک فلسطینی را رسوایی دانست و گزارش داد: چگونه ممکن است که یک نفر وارد منطقه‌ای شود که در آن شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی وجود دارند و سه عملیات انجام دهد و سپس از محل با سلامت خارج شود.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی وعده داده است که درباره فرار نظامیان این رژیم تحقیق کند.

شایان ذکر است که در تازه‌ترین عملیات مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی، دو نظامی اسرائیلی در شهرک «آرائیل» واقع در کرانه باختری کشته و ۶ شهرک‌نشین دیگر زخمی شدند. برخی گزارش‌ها حاکی است که در این عملیات یک شهرک نشین صهیونیست نیز کشته شده است.

طبق اعلام منابع، انجام دهنده این عملیات پس از آن‌که اسلحه نظامی اسرائیلی را در اختیار گرفت، اقدام به تیراندازی کرد. او سپس از محل تیراندازی متواری شد.

خبرنگار تلویزیون «روسیا الیوم» نیز با اعلام این‌که فرد فلسطینی به گروهی از نظامیان اسرائیلی تیراندازی کرده است، تأکید کرد که در این حادثه دو نظامی کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

منابع رسانه‌ای اسرائیلی می‌گویند عملیات تیراندازی در نزدیکی بزرگراه شهرک آرائیل در شمال شهر «سلفیت» به وقوع پیوست و نیروهای اشغالگر بلافاصله به محل حادثه گسیل شده و تحقیقات را آغاز کردند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری

یکی از اقدامات رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینیان، دستگیری گسترده غیرنظامیان برای ایجاد رعب و وحشت است. تل آویو می‌کوشد تا کوچک‌ترین انتقاد و تهدیدی از خود را سرکوب کرده و هر فردی که مظنون باشد را دستگیر و زندانی کند. 

به گزارش الجزیره، هفدهم آوریل هر سال به نام بزرگداشت اسرای فلسطینی نام گذاری شده است. امسال نیز علی‌رغم جنگ گسترده صهیونیست‌ها در غزه، فلسطینیان کرانه باختری به خیابان‌ها آمده و یاد زندانیان فلسطینی را گرامی داشتند. 

در راهپیمایی امسال، هزاران تن از خانواده‌های اسرای فلسطینی و نیز دانش آموزان در بیت اللحم به خیابان‌ها آمدند. آن‌ها امروز را مغتنم شمرده تا به جهانیان درباره جنایاتی که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان روا می‌دارند هشدار دهند. 

براساس اعلام مقامات رسمی، اکنون ۹ هزار و ۵۰۰ فلسطینی زندانی سیاسی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند. 

از این میان، ۳ هزار و ۶۶۰ زندانی بازداشت اداری شده‌اند. بازداشت اداری به حالتی اطلاق می‌شود که فرد بدون محاکمه در زندان به سر می‌برد. این نوع بازداشت نه به خاطر آنچه فرد انجام داده است، انجام می‌شود بلکه بازداشت اداری به دلیل نگرانی از آنچه فرد ممکن است در آینده انجام دهد، صورت می‌گیرد.

همچنین اکنون ۲۰۰ کودک و ۸۰ زن در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند. تلخ‌ترین آمار در این زمینه مربوط به ۵۶۱ فلسطینی است که به حبس ابد محکوم شده و هیچ گاه خانواده خود را نخواهند دید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مبارزان فلسطینی در کرانه باختری 4 نظامی اسرائیلی را زخمی کردند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند