Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:13:45 GMT

تخریب سقف خانه قدیمی، جان دو کودک را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۵۵۴

سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب سقف یک خانه قدیمی و جان باختن دو کودک ٨ و ١٢ ساله خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ایسنا در این‌باره گفت: ساعت ١٧ و ٥٣ دقیقه روز گذشته یک مورد حادثه آوار در یک خانه قدیمی به سامانه ١٢٥ اتش نشانی تهران اعلام شد و آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه واقع در در جاده ورامین اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جزئیات این حادثه افزود: سقف یکی از اتاق‌های این منزل قدیمی که از جنس تیر چوبی و خشتی بود تخریب شده و اعضای خانواده ساکن این منزل که تابعیت غیر ایرانی داشتند زیر آوار محبوس شده بودند.

ملکی با بیان اینکه اظهارات همسایگان مبنی بر این بود که چند تن از اعضای خانواده پس وقوع این حادثه از زیر اوار نجات پیدا کرده و به مراکز درمانی منتقل شده بودند، گفت: بر اساس اظهارات دیگر همسایگان نیز مشخص شد که همچنان دو نفر زیر آوار حاصل از تخریب محبوس هستند، بنابراین آتش نشانان بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کرده و بعد مدت کوتاهی یک دختر ٨ ساله و یک پسر ١٢ ساله را از زیر آوار خارج کردند.

وی با اشاره به تحویل این دو نفر به عوامل اورژانس، گفت: متأسفانه بعد از بررسی‌های اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد که این دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته وی محل حادثه بعد از اتمام عملیات ایمن سازی و به عوامل پلیس تحویل داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مرکز اورژانس فارس اعلام کرد: یک کودک ۱۰ ساله به علت آبگرفتگی حاصل از بارندگی در منطقه لایزنگان داراب غرق شد.
بر اثر این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، اما عمل احیا حین انتقال به درمانگاه رستاق بدون نتیجه بود و در نهایت کودک درگذشت.
همچنین یک مورد غرق شدگی ناشی از سیلاب جاری شده در خیابان در شهرستان کازرون از سوی اورژانس فارس گزارش شد که این فرد نیز قبل از رسیدن اورژانس فوت شده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم