Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال به دنبال استخدام یک مدیر ورزشی جدید است.

طرفداری - جست و جو ها در آرسنال برای یافتن یک مدیر ورزشی جدید، پس از بازگشت مونچی به سویا ادامه دارد. یکی از جدی ترین گزینه ها برای این سمت، مارک اورمارس هلندی، مدیر ورزشی باشگاه آژاکس است.

به گزارش Football.London، مارک اورمارس برای پیوستن به آرسنال ابراز علاقه کرده است و آژاکس نیز از این موضوع آگاه است که اورمارس 45 ساله مشتاق بازگشت به باشگاه آرسنال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال 98 در این تیم برنده دوگانه شده است. آژاکس اما تمایلی به خروج اورمارس قبل از اتمام فصل ندارد و این در حالی است که این باشگاه هلندی حتی در پایان فصل نیز مایل به پذیرش جدایی اورمارس نیست. اما این غول هلندی از این موضوع نیز آگاه است که با توجه به نفوذ مالی تیم های لیگ برتری باید مدیرش را از آرسنال دور نگه دارد. این اولین باری نیست که اورمارس به توپچی ها لینک شده است. در آوریل 2017 او به طور واضح گفت باشگاه سابقش او را زیر نظر دارد.
اورمارس گفت:

من فکر می کنم که لیستی با تعدادی از اسامی وجود دارد و من هم شاید در آن لیست باشم. اما این موضوع آن طور که باید و شاید هیجان انگیز نیست. من می دانم که باشگاه در وضعیت خوبی قرار دارد. من همیشه ارتباطم را با آرسنال حفظ کردم. بنابراین با کمال احترام این موضوع زیاد غافلگیر کننده نیست، به این دلیل که من چند سال خوب را سپری کردم.

آرسنال باید برای انتقال اورمارس فشار ها را افزایش دهد و این به شدت مانند استخدام یک سرمربی برای آنها خواهد بود. این سمت از زمان خروج اسون میسلینتات و به دلیل انتظار توپچی ها برای تصمیم گیری در مورد این که نیاز به استخدام جایگزین برای این مرد آلمانی وجود دارد یا خیر، خالی باقی مانده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم

21 سال از برتری لحظات پایانی میلان مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا می گذرد.

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها

  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • طالبان حاضر است آب را هدر بدهد اما آب به ایران نرسد | ماجرای تلخ انحراف عمدی بخش عمده‌ای از آب‌های مشترک ایران و افغانستان به سمت شوره‌زارها!
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر