Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@02:16:32 GMT

ماجرای کلاهبردار پسته ای

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۵۸۵

ماجرای کلاهبردار پسته ای

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در این خصوص اظهار کرد: با طرح شکایتی در پلیس آگاهی استان قم مبنی بر اینکه فردی طی تماس و ثبت سفارش یک تن پسته درجه یک به ارزش 2 میلیارد ریال خواسته تا محموله به آدرس مغازه وی در قم ارسال و سپس پول آن واریز شود اما با اقدامی فریبکارانه پس از تحویل هیچ پولی پرداخت نکرده و متواری شده است، بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم با درخواست از فروشنده پسته خواسته به همراه وی برای پرداخت پول به بانک بروند اما پس از مدتی وقت تلف کردن به بهانه ای واهی از خودرو شاکی پیاده و متواری می شود.

آقاخانی اظهار کرد: فروشنده بلافاصله به محل تخلیه بار مراجعه و مشاهده می کند محموله پسته به مکانی نامعلوم منتقل شده است که در ادامه با شکایت وی و احضار مالک مغازه نامبرده یک برگ اجاره نامه را ارائه و اذعان داشت متهم مستاجر مغازه بوده و تاکنون نیز هیچ پولی پرداخت نکرده است.

آقاخانی افزود: طی یک عملیات پیچیده متهم و 2 همدستش توسط مأموران پلیس آگاهی در استان همجوار قم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه متهم اصلی دارای 3 فقره سابقه کیفری جعل و کلاهبرداری و یکی از همدستانش دارای 9 فقره سابقه کلاهبرداری است، گفت: افراد مذکور با اذعان به کلاهبرداری، طی تحقیقات صورت گرفته به 16 فقره کلاهبرداری در استان های همجوار قم نیز اعتراف و سرانجام تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم پلیس آگاهی پول شناسایی و دستگیر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان