Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مائوریتزیو ساری با وجود یک ناکامی دیگر از بازیکنان چلسی ناراضی نیست. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری پس از شکست 2 بر صفر تیمش در خانه اورتون در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ترجیح داد از بازیکنان تیم لندنی انتقاد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: شرایط فعلی ما واضح  است. احتمالا بهترین 45 دقیقه فصل خودمان  را در نیمه اول ارائه کردیم  و پس از آن ناگهان در آغاز نیمه دوم روندمان متوقف شد و عملکرد بد دفاعی تیم باعث شد دچار مشکل شویم. مشکل ما فیزیکی نیست، زیرا اگر اینگونه بود اتفاقات باید در کسری از ثانیه رخ می‌داد،  نه به صورت تدریجی. توضیح دادن این شرایط و تغییرات برای بازیکنان دشوار است.

وی در ادامه افزود: چلسی باید از شانس‌های خودش استفاده کند. شش یا هفت موقعیت گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم تور دروازه رقیب را بلرزانیم. باید بتوانیم موقعیت خود را در جریان مسابقه حفظ کنیم. در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم.

«اگر در هشت بازی باقیمانده مانند نیمه اول دیدار برابر اورتون عمل کنیم، رخ دادن هر اتفاقی ممکن است.»، ساری با بیان این جمله تصریح کرد: من در مورد ذهنیت بازیکنان نگرانم. بهترین 45 دقیقه فصل را بدون دادن اجازه حتی یک شوت به حریف ارائه کردیم، اما اگر قرار باشد مانند نیمه دوم بازی کنیم، مشکلاتی خواهیم داشت.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان چلسی اینترمیلان چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای امشب فوتبال جهان، دو رقیب دیرینه، یعنی ریورپلاته و بوکاجونیورز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه مقابل همدیگر قرار گرفتند و در بازی‌‌ای پرگل بوکا توانست با ۳ گل از سد حریفش بگذرد.

گل اول بازی را میگل بورخا در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. روی یک ضدحمله سریع، با پاس کلودیو اچوری، مهاجم کلمبیایی توانست دروازه بوکا را باز کند.

برتری ریورپلاته تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ میگل مرنتیل با شوتی از نزدیکی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در دقیقه ۶۲ نیمه دوم ادینسون کاوانی کامبک بوکا را تکمیل کرد. روی اشتباه مدافعان حریف، توپ به کوین زنون رسید و با سانتر او،‌ کاوانی با ضربه سر دروازه حریف را فرو ریخت.

پنج دقیقه بعد هم مرنتیل روی ریباند شوتی که دروازه‌بان دفع کرده بود، گل سوم را وارد دروازه ریورپلاته کرد تا بازی ۳-۱ شود.

این نتیجه تا لحظات پایانی ادامه داشت و در وقت‌های اضافه پائولو دیاز یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این کافی نبود و بوکا جونیورز با پیروزی ۳-۲ برابر ریورپلاته به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه آرژانتین رسید.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور