Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:02:20 GMT

2100 کلاس درس لرستان آماده اسکان مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۸۴۷

2100 کلاس درس لرستان آماده اسکان مسافران نوروزی است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: 2 هزار و 100 کلاس درس واقع در 210 مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

به گزارش ایرنا، رضا زینی وند مقدم شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در محل استانداری افزود: از این تعداد 50 کلاس ویژه، 750 کلاس درجه الف و مابقی نوع ' ب ' هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نوروز 97 مسافران در 2هزار کلاس درس اسکان داده شدند اظهار داشت: در این مدت ظرفیت اسکان روزانه 10 هزار نفر بود که برای نوروز پیش رو به 11 هزار نفر افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: همچنین 120 سوئیت در خرم آباد، الیگودرز، دورود و بروجرد آماده شده و اردوگاه دانش اموزی آیت الله کمالوند خرم آباد نیز با 25 سوئیت آماده اسکان مسافران است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: همچنین مجتمع خوابگاهی خیام در خرم آباد متروکه بود که با بهسازی آن امکان اسکان 400 نفر فراهم شد.
زینی وند مقدم تعداد عوامل اجرایی ستاد خدمات نوروزی آموزش و پرورش استان را 500 نفر برشمرد و افزود: تعداد بسیاری کلاس از تاریخ 28 اسفندجاری تا 14 فروردین رزرو شده اند.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اسكان مسافران نوروزي مدارس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان

علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • خرم‌آباد لرزید
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور