Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره “دستگیری دو نفر که قصد پرداخت پول و تبانی در مسابقه فوتبال را داشتند” اطلاعیه‌ای صادر کرد.به گزارش بلاغ،فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره و تأیید دستگیری اخیر دو نفر از اشخاصی که قصد پرداخت پول و تبانی در مسابقه فوتبال را داشتند توسط مأمورین پلیس آگاهی، اعلام کرد: در این مقطع حساس و سرنوشت ساز رقابت‌های لیگ برتر، لیگ یک و شرایط جدول مسابقات اعلام می‌دارد که کلیه تحرکات و اتفاقات به نحو کاملاً دقیق تحت رصد و نظارت کمیته اخلاق قرار دارد و با حضور و عضویت نمایندگان مراجع انتظامی و اطلاعاتی در واحد صیانت از فوتبال، زیر مجموعه این کمیته اقدامات مناسبی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، از کلیه اهالی فوتبال درخواست می‌شود که هرگونه اطلاعات خود در زمینه تبانی بین بازیکنان، باشگاه‌ها و … را در اسرع وقت از طریق مراجعه حضوری به آدرس ضلع غربی ورزشگاه آزادی جنب هتل المپیک مرکز ملی فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۷۳۸۴۰۲ و ۰۹۱۹۸۴۱۷۴۴۵ در اختیار این کمیته قرار دهند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند "بازیکنان" و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

کد خبر 844554 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • رایزنی مدیران استقلال با فدراسیون؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود!
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال